ATP Exodus a lansat noul ML, noua clasă B şi noul camion Actros

Un Mercedes clasa M mai mai econom, mai off-road şi totodată mai dinamic a fost lansat săptămâna trecută la showroomul ATP Exodus din Baia Mare. „Pentru cei care deţin” este sloganl maşinii care s-a vândut în fabuloasa sumă de 1,2 milioane de exemplare în doar opt luni la lansarea pe piaţă.  Cei de la ATP Exodus au lansat şi nou clasă B de la Mercedes, dar şi noul camionul Actros.

Testul off-road de la ATP Exodus provoacă senzaţii tari oricărui împătimit al maşinilor. Odată ce urci la 45 de grade şi observi frânele automate ale noului ML, dar şi funcţia de blocare a roţilor în aer rămâi impresionat şi tot ce îţi doreşti este să ai această maşină la tine acasă. Principalul avantaj pe care îl aduce noua clasă M, pe lângă avansul tehnologic, un consum mai eficient şi un motor mai performant este preţul foarte apropriat de cele ale generaţiei precedente.
Pentru a marca lansarea pe piaţă a noii generaţii a SUV-ului, care până acum a fost comercializat în peste 1,2 milioane de exemplare, timp de opt luni de la lansarea pe piaţă, nouă Clasă M va fi disponibilă cu pachetul special Edition 1. Acesta include pachetul optic AMG pentru exterior şi un interior impresionant.
 
Un model de mare succes: Noua Clasă M redefineşte standardele segmentului SUV
Noile motorizări diesel BlueTEC precum şi noua generaţie a motoarelor pe benzină BlueDIRECT asigură o economie de combustibil excepţională precum şi o mai mare protecţie a mediului înconjurător. În ceea ce priveşte motorizările diesel, ele sunt disponibile acum exclusiv în versiuni BlueTEC, există un nou motor de bază mai mic şi mai economic dar şi un nou propulsor de top V6 CDI.
Motorul V6 al fostei versiuni ML 300 CDI BlueEFFICIENCY 4MATIC a fost înlocuit cu propulsorul diesel în patru cilindri de 2.2 litri folosit deja pe Clasa S, de exemplu. Consumul mediu anunţat pentru ML 250 BlueTEC 4MATIC este de 6 litri pentru 100 km parcurşi, cu 28% mai mic decât cel al modelului precedent.

Noua eră, Noul B
Noua clasă B de la Mercedes tentează publicul cu agilitate, eficienţă, siguranţă şi senzaţional. Dacă agilitatea reprezintă spaţiu şi dinamism din abudenţă, eficienţă înseamnă o platformă tehnică complet nouă cu motorizări noi şi transmsie automată cu dublu-ambreiaj, siguranţa este reprezentantă de sistemul de avertizare asupra coliziunilor pe bază de radar este oferit standard, iar sistemul PRE-SAFE® este disponibil opţional în premieră, iar                senzaţional este valoarea coeficientului aerodinamic reprezintă noul etalon al clasei compacte.
Noua Clasă B de la Mercedes-Benz a fost lansată oficial în România. Mult mai agilă şi mai eficientă şi totuşi la fel de confortabilă şi spaţioasă ca întotdeauna, noua Clasă B este un autoturism complet. Înălţimea mai mică a caroseriei şi poziţia de conducere mai înaltă indică faptul că noua Clasă B este un Sports Tourer foarte dinamic şi plăcut la condus.
Noua Clasă B reprezintă un nou început pentru segmentul compact Mercedes-Benz atât în ceea ce priveşte designul, cât şi tehnologia folosită pentru aceste modele. Pentru noua Clasă compactă B sunt disponibile patru motorizări noi pe benzină şi diesel, cu injecţie directă şi supraalimentare cu turbină, o transmisie automată cu dublu-ambreiaj precum şi una manuală. Şoferul este de acum ajutat de noi sisteme de asistenţă, oferite în premieră pentru acest segment.

Pentru transportul de lunga distanţă, Actros  este gata de drum    
Noul camion Actros este rezultatul a 8 miliarde de euro investiţi în dezvoltarea motoarelor. Camionul este cel mai ecologic din lume, fiind totodată primul camion dezvoltat în conformitate cu normele Euro VI
Producătorii europeni de autovehicule comerciale sunt pregătiţi de introducerea standardului Euro VI cu privire la emisii, făcând investiţii uriaşe în dezvoltarea tehnologiilor compatibile. Euro VI urmează să devină obligatoriu la cel târziu în prima parte a anului 2014. Cei mai importanţi şapte producători europeni de autovehicule comerciale discută asupra investirii a 8 miliarde de euro în dezvoltarea motoarelor. Noua reglementare cu privire la emisiile de gaze marchează cea mai recentă etapă dintr-un proces de şase faze care a fost lansat la începutul anilor 1990 şi care a rezultat în cantităţi aproape insesizabile de emisii poluante ale camioanelor. Totuşi, dezavantajul în acest caz este faptul că tehnologia necesară pentru a atinge aceste niveluri conduce în mod natural la un consum ridicat de combustibil şi la o greutate proprie adiţională, îngreunând atingerea valorilor dorite pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Daimler a făcut un pas înainte dezvoltând complet noile concepte de design pentru camioane, care compensează sau chiar reduc dezavantajele create de sistemele sofisticare de tratare a gazelor de eşapament.
 „Camioanele au devenit şi continuă să devină din ce în ce mai economice, eficiente, sigure şi silenţioase”, afirmă Andreas Renschler, Membru al Daimler AG Board of Management responsabil cu Daimler Trucks şi Daimler Buses. „Legislaţia Euro VI ce urmează să intre curând în vigoare în Europa ne determină să creăm concepte de autovehicule cu totul noi. Noul Mercedes-Benz Actros răspunde normelor Euro VI exigent, reducând în acelaşi timp consumul de combustibil la un nivel la care consumatorii simt diferenţa şi în bugete. Clienţii noştri trebuie să ştie că investiţia în protecţia mediului prin achiziţionarea unui autovehicul Euro VI va avea efecte benefice imediate. Guvernele au, de asemenea, obligaţia de a oferi îndemnuri spre accelerarea procesului de monodernizare a flotei de camioane.”
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.