Într-un comunicat de presă, Napolact arată că brandul și-a menținut poziția de lider la categoria lactate, pentru al doilea an consecutiv, în cadrul celui mai important studiu de piață asupra consumatorului din Europa – Trusted Brands 2015, fiind pe locul întâi al încrederii românilor la categoria produse lactate.

Ceea ce nu știu mulți români este că o parte înghețata Napoca vândută în magazinele Napolact este din sezonul trecut. Chiar dacă este ținută în condiții optime și termenul de valabilitate este până în luna august, nu putem trece cu vederea faptul că ambalajul face referire la o campanie (Înghețată de Poveste) care s-a încheiat în vara anului trecut. Producătorul Algida, căruia Napolact i-a vândut divizia de înghețată, se laudă că produce gustările dulci în România, din lapte românesc.

Însă având în vedere termenul lung de valabilitate al acestui produs, care intră totuși la categoria lactate, și se vinde în magazinele Napolact, brandul de încredere al românilor, de întrebăm cât de mult s-au schimbat rețetele după schimbarea producătorului, și cât de bine vinde Algida înghețata, de le-a rămas stoc și din vara trecută?

NOTĂ: Acest material este un pamflet și trebuie tratat ca atare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.