Omer Tetik, CEO-ul Băncii Transilvania, spune că după preluarea Bancpost intenţionează să ofere clienţilor acestei bănci aflaţi în litigiu cu creditele în CHF o soluţie de rezolvare a situaţiei similară cu cea pe care au acordat-o la Volksbank.

„După încheierea tranzacţiei vrem să rezolvăm situaţia creditelor în franci elveţieni pe care le are Bancpost şi discutăm să înaintăm o afertă pe modelul celei pe care am propus-o clienţilor Volksbank care au avut credite în franci elveţieni sau euro”, a spus Tetik într-o discuţie cu ZF după semnarea acordului de achiziţie a Bancpost.

Politica Băncii Transilvania este de a nu avea litigii cu clienţii ei decât în cazurile comerciale şi de aceea încearcă să rezolve amiabil toate peocesele pe retail.

La Volksbank, Banca Transilvania a oferit o reducere a soldului în CHF sau euro cu 20-30% dacă se acceptă oferta băncii.

După anunţarea tranzacţiei Banca Transilvania – Bancpost, mulţi clienţi ai Bancpost cu CHF au sunat în centrala băncii din Cluj pentru a întreba cum se va rezolva situaşia lor, spune Tetik.

Noi le vom răspunde că vom discuta această situaţie după preluarea oficială a Bancpost, a adăugat el.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.