O clujeancă se plânge de ineficiența celor de la RCS&RDS Cluj. Aceasta trebuie să plătească o factură pentru servicii indisponibile din cauza angajaților incompetenți.

Roșu Nicoleta Cristina a povestit și-a întrerupt contractul cu cei de la RCS&RDS în data de 26 februarie 2016, însă angajații au înregistrat întreruperea de servicii cu o lună mai târziu, mai exact pe 13 martie 2016, astfel aceasta trebuie să își plătească factura pe luna martie, chiar dacă s-a solicitat întreruperea contractului.

Culmea e că deși angajații sunt responsabili pentru această problemă, aceștia se arată neinteresați. Mai mult, au zis că ”nu se poate face nimic, că nu se poate anula factura pentru că e complicat”.

Am întrerupt contractul cu cei de la RCS&RDS în data de 26 februarie 2016, însă angajații au înregistrat întreruperea de servicii în 13 martie 2016. Specific că mi-am făcut mutare de locație începând cu data de 31 martie pe o altă adresă, deci am continuat abonamentul, practic serviciile erau active începând cu acea dată. În 20 aprilie mi-au tăiat serviciile pentru luna aprilie, pe motiv că nu mi-am plătit factura pentru luna martie, chiar dacă eu am declarat că îmi suspend contractul pe acea lună.

M-am prezentat de mai multe ori la sediul RDS din Iulius Mall și din Piața Cipariu și au zis că nu am ce face, numai să plătesc pentru că e prea complicat să anuleze factura. Ca să rezolv problema, am fost de patru ori la ghișeu și am sunat de șase ori la sediul lor. Săptămâna trecuta de patru ori și tot așa spun, că mă vor suna cât de repede. Am sunat și la servicii clienți de vreo șase ori într-o săptămână, au zis că știu de problemă și după mi-au zis același lucru, că au înregistrat toate datele și că se vor ocupa de situație cât de repede. Nicio rezolvare. Și eu acum trebuie să plătesc pentru niște servicii indisponibile pentru luna martie, din cauza unor angajați ineficienți. Vorbind de ineficiență, amintesc și de faptul că am așteptat pentru instalare aproape o lună, în condițiile în care au zis că durează două săptămâni. Au venit de două ori pentru că nu știau ce să instaleze, unde sunt cablurile, fiindcă este un bloc nou”, a povestit Roșu Nicoleta Cristina pentru Gazeta de Cluj.

1 COMENTARIU

  1. Angajatii de la RDS sunt, putin spus, neprofesionisti. Si eu am avut mari probleme cu ei pentru transferul unul contract pe alt nume. Ramai socat de ce aberatii spun si cum NU au habar despre ce se poate si ce nu se poate face cu o imputernicire de la notar. Nu si nu, trebuie ambele persoane sa fie de fata, si fostul proprietar si viitorul proprietar…desi unul era reprezentat prin imputernicire. Cand le povesteam colegilor, imi spuneau cazuri identice ce rapid s-au rezolvat la alte firme, sau chiar in alte sedii ale RDS….

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.