Proiectul editorial este sprijinit de Camera de Comerţ şi Industrie Cluj şi are drept obiectiv promovarea municipiului Cluj-Napoca. Lucrarea cuprinde în paginile sale trăsături definitorii ale urbei, culese din istoria, cultura şi civilizaţia aşezării, din economia şi viaţa cotidiană intersectate aici.
Complexitatea şi armonia subiectului, dinamismul şi rafinamentul prezentării grafice şi fotografice fac din această lucrare o remarcabilă oglindă a oraşului, în dimensiunile sale estetice, o carte de vizită a tuturor clujenilor şi o mult aşteptată colecţie de „bijuterii” destinată turiştilor, mediului academic, sferei de afaceri şi iubitorilor de frumos.
În spaţiul său limitat, albumul-ghid va găzdui imaginea mai multor companii, societăţi comerciale şi instituţii dispuse să-şi asocieze numele, pe termen lung, valorilor emblematice ale Clujului, ca parte a comunităţii locale.
Lucrarea este editată în limbile română, maghiară, germană şi engleză.
Participând la acestă prezentare veţi avea posibilitatea de a promova imaginea firmei sau organizaţiei dvs.
Prezentarea va avea loc luni, 14 iunie 2013, începând cu ora 10, în sala „Clubul Oamenilor de Afaceri”, din sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, din Cluj-Napoca, str. Horea nr. 3.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.