Consiliul de Administrație al CLUJANA S.A., cu sediul social în Mun. Cluj-Napoca, Piața 1 Mai nr. 4-5, jud. Cluj, înmatriculată la O.R.C. de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr.  J12/18/1991, având C.I.F. RO199206, în baza hotărârii Consiliului de Administraţie din data de 26.04.2017, completează ordinea de zi a adunării generale ordinare a acționarilor CLUJANA S.A. convocată pentru data de 22.05.2017, ora 10, sau, în caz de neîntrunire a cvorumului, pentru data de 23.05.2017, ora 10, la sediul social al societății, cu următoarele puncte pe ordinea de:

 

  1. Discutarea și aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administrație aferent exercițiului financiar al anului 2016 și descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exercițiul financiar al anului 2016;
  2. Prezentarea și discutarea raportului de activitate al Consiliului de Administrație referitor la semestrul II al anului 2016;
  3. Discutarea și aprobarea situațiilor financiare la data de 31.12.2016 ale CLUJANA S.A., care cuprind: bilanțul, contul de profit și pierdere, date informative, situația activelor imobilizate, note explicative la situațiile financiare, situația modificărilor capitalului propriu, situația fluxurilor de numerar;
  4. Discutarea raportului auditorului financiar referitor la exercițiul financiar al anului 2016 și adoptarea eventualelor măsuri ce se impun;
  5. Aprobarea datei de înregistrare pentru identificarea acționarilor asupra cărora se rasfrâng efectele hotărârii adunării generale ordinare a acționarilor, conform art. 238 din Legea nr.297/2004 privind piața de capital. Data de înregistrare: 16.06.2017;
  6. Aprobarea ca ex date a datei de 15.06.2017;
  7. Împuternicirea, cu posibilitate de substituire, a dlui Popovici Alin, pentru semnarea hotărârii A.G.O.A., respectiv pentru îndeplinirea tuturor formalităților privind înregistrarea hotărârii A.G.O.A. la O.R.C. de pe lânga Tribunalul Cluj, precum și publicarea hotărârii în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
  8. Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017;
  9. Prelungirea contractelor de mandat ale membrilor Consiliului de administraţie, până la finalizarea procedurii de selecție.
  10. Propunerea si aprobarea obiectivelor si criteriilor de performanta pentru membrii Consiliului de administratie, aprobate in conformitate cu Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2017;
  11. Propunerea si aprobarea modificarii, prin act aditional, a contractelor de mandate, corespunzator prevederilor de la punctul anterior.

 

Restul prevederilor cuprinse în convocatorul inițial, inclusiv ordinea de zi a A.G.O.A., rămân neschimbate.

Informaţii suplimentare se pot obține la sediul societății din Mun. Cluj-Napoca, Piața 1 Mai nr. 4-5 sau la telefon: 0264/484772 .  

PREȘEDINTELE  CONSILIULUI  DE ADMINISTRAȚIE

BRIE IONEL

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.