Conform celui mai recent studiu MEDNET Marketing Research Center, aproape 85% dintre persoanele intervievate din mediul urban, sunt hotărâte să își petreacă zilele libere de Paște cu membrii familiei, fie în localitatea de domiciliu, fie la rude, prieteni sau ieșind la iarbă verde.

Comparativ cu anul trecut, bugetul mediu alocat sărbătoririi Paștelui nu a crescut semnificativ din punct de vedere statistic, suma medie situându-se în jurul valorii de 359 lei în 2014, față de 358 lei în 2013.

Vechea tradiție a vopsirii ouălor în casă este respectată de către 64,8% dintre orășenii intervievați. Cu toate acestea, oferta retailerilor vine în sprijinul a 17,2% dintre respondenți care preferă să cumpere ouăle roșii din magazin fără a mai depune efortul de a le vopsi în casă. Și, pentru că tradiția de Paște presupune consumul de carne de miel sau ied, aproape jumătate (49,0%) dintre respondenți intenționează să cumpere acest tip de carne pentru a sărbători Învierea Domnului.

În acest an, persoanele active pe piața muncii nu se vor mai bucura de o minivacanță similară celei din anul 2013, dovadă fiind și procentul simțitor mai mic, față de anul precedent, al celor care vor avea zile libere suplimentare (5,2% în 2014 față de 16,7% în 2013). De asemenea, comparativ cu anul 2013, angajatorii rămân, în general, la fel de reținuți în a acorda beneficii suplimentare cu ocazia Sărbătorilor Pascale. Cu toate acestea, 15,2% dintre persoanele intervievate, care sunt angajate, vor primi totuși primă de Paște în bani, în timp ce 11,2% dintre aceștia vor beneficia de tichete cadou și 4,9% de produse cadou.

Studiul a fost realizat online, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional – urban, în perioada 4 – 8 aprilie 2014. Au fost intervievate 663 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 55 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,81%.

MEDNET Marketing Research Center reuneşte unii dintre cei mai buni specialişti în domeniile cercetării de piaţă si statisticii. Beneficiind de bogata experienţă individuală a membrilor săi (peste 20 ani experienţă în domeniu), MEDNET Marketing Research Center îşi propune în primul rând să ofere servicii de o calitate ireproşabilă clienţilor săi şi să adapteze continuu instrumentele specifice cercetării de piaţă la cerinţele actuale ale economiei româneşti.  MEDNET Marketing Research Center este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) şi SORMA (Societatea Română de Marketing şi Cercetarea Opiniei Publice).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.