În urma articolului intitulat ”De la Burleanu pentru Dâncu şi prietenii lui: 800.000 de euro”, Biroul de Presă al Federației Române de Fotbal a trimis un drept la replică pe care îl vom publica integral:

 ”Întrucât publicația dumneavoastră a preluat materialul din Gazeta Sporturilor cu titlul “De la Burleanu pentru Dâncu şi prietenii lui: 800.000 de euro!”, vă rugăm să oferiți același regim și dreptului la replică pe care FRF l-a trimis Gazetei Sporturilor.

Vă informăm că prima dintre cele două plăți a fost realizată în urma unui contract încheiat cu Agenția Vitrina pentru producția materialelor de branding pentru Cupa României. În urma procesului de rebranding al competiției Cupa României și al alăturării noilor sponsori ai competiției, a fost necesară producția a 4 kituri de branding stadion, care au fost utilizate pentru toate meciurile din Cupa României și care vor fi utilizate în continuare, până la o eventuală deteriorare sau până la schimbarea graficii.

Agenția Vitrina a fost aleasă ca furnizor în urma unei selecții de oferte derulate de către Departamentul Achiziții, conform procedurii interne. Au mai trimis oferte încă două companii de profil, toate cele trei agenții având experiență în producția de elemente de branding și evenimente. Comanda de producție conține peste 140 de elemente de branding (spre exemplu, 4 steaguri x 400 mp, 40 panouri conferință de diverse dimensiuni și pentru diferite utilizari,  74 bannere, etc),  care sunt produse o singură dată pentru desfășurarea tuturor meciurilor de Cupa României, la un standard de eveniment care să respecte atât noua identitate, cât și așteptările sponsorilor, partenerilor media și ale spectatorilor. Cu acordul furnziorului, vă anexăm documente de clarificare ale acestei achiziții.

În ceea ce privește cea de a doua plată, este vorba de producția a 5.000 de plicuri de invitații de protocol la meciurile echipei naționale de fotbal, începând cu partida România – Polonia din preliminariile CM 2018. Plicurile au fost personalizate cu culorile și însemnele FRF și au avut stickere de sigilare, iar prețul unitar a fost de de 1 leu și 60 de bani plicul (TVA de 20% inclus). Comanda a fost realizată de Agenția Vitrina tot în urma unei selecții de oferte, derulată de asemenea de către Departamentul Achiziții. Pentru deplina înțelegere a unei operațiuni de achiziție a FRF, vă mai precizăm că procesul de atribuirea a unei comenzi trece prin mai multe faze de selecție și control, astfel încât, la final, să se contracteze cel mai potrivit furnizor din punct de vedere costuri. Din păcate, cifrele și informațiile publicate în Gazeta Sporturilor sunt extrase fără acordul FRF, iar autorul articolului nu a înțeles la ce se refereau și a făcut supoziții care nu corespund realității. Vă stăm la dispoziție și pe viitor pentru cazurile în care vor fi necesare clarificări cu privire la achizițiile FRF.

Vă rugăm să publicați aceste precizări pentru corecta informare a cititorilor dumneavoastră”.

anexa Vitrina

oferta Vitrina

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.