Călin Platon a vorbit în cadrul ședinței Consiliului Județean Cluj din data de 30 octombrie despre un posibil faliment al societății Drumuri și Poduri Județene Cluj S.A.

Cu privire la renegocierea contractelor cu autoritățile contractate, în special cu Consiliul Județean Cluj, acesta a spus că a făcut solicitări către autoritățile naționale care să răspundă în ce măsură se poate face o procedura de renegociere a prețurilor și tarifelor.
„Nu ne-au răspuns încă, dar vom insista în continuare pe acest aspect. Pentru a menține această societate pe profit trebuie să mărim activitatea. Avem o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de lei pe an. În acest an și anul trecut, nu am putu atinge obiectivul datorită aceluiași volum de lucrări. De exemplu pe 32 de contracte de întreținere lucram doar pe șapte milioane de lei. Vorbim de 32 de șantiere separate unde ai nevoie de costuri de organizare. Dacă ai un contract mare nu trebuie să organizezi mai multe șantiere pe termen scurt”,a spus Platon.
Totodată acesta a propus creare unei comisii impreună cu executivul Consiliului Județean, în care să se abordeze situatia societății Drumuri și Poduri:
„M-am bucura dacă am putea face împreună cu executivul Consiliului Județean, o comisie. Aș putea să vă prezint o viziune cu privire la această societate, care a făcut în ultimii 3 ani investiții majore . S-a investit în ultimii ani în această firmă peste trei milioane de euro: înnoirea parcului auto, stație de asfaltare, stație de emulsie, etc. Capacitate avem, resurse umane avem dar trebuie să avem o strategie. Nu vreau să vă dau ca exemplu strategia municipiului Cluj-Napoca. Ei au luat acel RADP al lor cu pierderi de trei milioane de lei, au schimbat modul de lucru, i-au adus astăzi la 800 de angajați, au cumpărat utilaje și stație de asfalt și le-au dat lucrări.Municipiul are capacitate să își facă lucrările în regie proprie. Și eu v-am propus așa ceva în urmă cu doi ani, dar proiectul, din motive diverse a fost respins. Nici nu are rost să mai comentez…. În anul acesta mergem cu pierderi de 10 milioane de lei. Trebuie să recuperăm sume din garanții. Investițiile au fost făcute pe leasing, dacă nu plătim rămânem fără stația de asfaltare. Până acum am făcut tot efortul să plătim la zi.”

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.