Trimiterea unui pachet cu Fan Courier a devenit în ultima perioadă o afacere proastă, asta este concluzia miilor de români dezamăgiţi de cea mai mare firmă de curierat din România. Colete neprimite de luni de zile, pierdute sau distruse sunt la ordinea zilei în toată ţara. Clujeanca Diana Georgiana Bărăian încearcă să intre, de ceva vreme (de 365 zile) în posesia unui colet.

Haos total la Fan Courier

De mai bine de un an, clujeanca Diana Georgiana Bărăian încearcă să-şi recupereze un colet de la Fan Courier, firmă ce oferă servicii şi curierat rapid în România. Coletul pentru Georgiana a ajuns la Cluj-Napoca din Bucureşti, iar după deschiderea coletului, nemulţumită de produs, l-a retrimis înapoi, însă nu l-a ridicat nimeni şi i-a fost trimis înapoi în Cluj.

Aşadar, la începutul anului 2016, Georgiana a încercat să-şi recupereze coletul după ce s-a întors în ţară. Reprezentanţii Fan Courier de la Cluj i-au spus că acest colet este în arhivă şi trebuie să depună o cerere de dezarhivare pentru a putea intra în posesia lui. Cererea a fost făcută, însă, angajaţii Fan Courier din Cluj au pierdut-o, lucru pe care Georgiana l-a aflat după o săptămână când s-a întors la sediu pentru a vedea ce s-a întâmplat cu coletul.

”După ce am depus cererea şi a fost pierdută, au mai trecut două luni şi am luat legătura cu domnul director care m-a asigurat ca vor face curat în depozitul de la Cluj pentru a vedea unde este coletul pentru că iniţial am fost anunţată că nu îl mai găsesc. M-a asigurat că voi fi sunată în maxim trei-patru zile. Au trecut două săptămâni şi am mers din nou la sediul din Cluj să văd ce se întâmplă, dar degeaba, directorul nu era şi culmea, angajaţii nici nu îi ştiau numele. A mai trecut o lună şi jumătate şi am sunat din nou la serviciile Fan Courier. Cei de la Servicii Clienţi mi-au spus că nici măcar nu s-a făcut vreo sesizare. Deci efectiv îşi bat joc de oameni. Pe urmă m-au direcţionat să vorbesc prin email cu o doamnă pe nume Ildiko Boros care îmi va da mai multe detalii. Până am primit un răspuns de la dânsa, cei de la Cluj m-au anunţat că acel colet este pierdut şi să mă gândesc la despăgubire. În cele din urmă am reuşit să vorbesc şi cu doamna Ildiko care mi-a spus acelaşi lucru, însă ciudat este că nu după mult timp am fost anunţată că a fost găsit coletul la Bucureşti şi mi-l va trimite fără să mai achit alt transport. Aştept din 10 august şi tot nu ştiu nimic de colet. Am sunat din nou la relaţii clienţi unde am vorbit cu trei doamne care mi-au spus că vor face o sesizare şi voi fi contactată. Au mai trecut câteva săptămâni, nu m-a contactat nimeni, iar la mijlocul lui octombrie când am sunat din nou să văd ce s-a întâmplat până la urmă, am fost înştiinţată că în termen de nouă luni în care coletul este în depozitul Fan Courier, este în trecut în posesia firmei şi va încerca să facă o sesizare. De ce nu s-au făcut sesizările până acum? De atâta timp încerc să intru în posesia coletului şi o dată îmi spun că e pierdut prin sediu, după este pierdut complet, după e găsit la Bucureşti şi îl va trimite, dar nu mai ajunge. Îi voi da în judecată, iar acolo se vor reglementa toată problema pentru că am ajuns batjocura lor”, încheie povestindu-ne Georgiana.

Nemulţumiri din toate colţurile ţării

În ceea ce privește serviciile Fan Courier, plângerile vin din toată ţara. Oamenii sunt revoltaţi pentru că plătesc un serviciu de curierat rapid şi nu primesc coletele nici după săptămâni sau chiar luni de zile. Sunt de părere că firma a ajuns o bătaie de joc la adresa clienţilor.

”Fan Courier nu merită nici măcar o recenzie. Colet trimis şi nelivrat fără explicaţii. Plătit de două ori, tot fără explicaţii. Deşi pentru ei adresa a fost greşită, persoana locuieşte acolo de 20 de ani. Nu răspund la telefon, la nici un număr de telefon. Am sunat pe parcursul a două ore şi jumătate la sediile din Bucureşti şi Buzău. Cu chiu, cu vai au răspuns cei din Buzău. Recomand cu căldură să vă adresaţi altor companii de curierat. Eu mă voi adresa ANPC. Uitasem: plimbatul pe drum a durat o săptămână şi am plătit şi la întoarcerea coletului. Asta da rapiditate”, spune Cristina Prodan din Buzău.

”Fan Courieri mi-a preluat coletul în data de 13 octombrie din Otopeni. Nu a ajuns nici până acum (n.r. – 19 octombrie) în Craiova. Dacă ştiam că durează atât, apelam la poştă”, se plânge Lăcrămioara Picurică din judeţul Prahova.

”Sunteţi pur şi simplu mirobolanţi şi felicitări FAN Courier sunteţi cei mai tari! După 20 de zile v-aţi hotărât să-mi livraţi coletul în 18.10, deşi coletul trebuia livrat în 29.09. Apoi aţi ţinut coletul nu se ştie unde până în 11 octombrie când aţi trimis sms că soseşte curierul, iar amărâtului i-au luat opt zile ca să ajungă la adresă cu coletul. Am refuzat coletul exact pe considerentul că nu sunt bătaia de joc al unei firme care se laudă că sunt cei mai tari pe piaţă. Faliment plăcut vă doresc şi să vă spălaţi pe cap cu colet cu tot”, le transmite clujeanul Alexandru Pavel.

”În Piteşti nimic nu e ok, totul e pe dos. De agenţi nu mai spun, sunt de o nesimţire fără margini”, spune Andreea Iuliana Bucsan.

”Ladă frigorifică primită cu picioarele în sus, TV LED primit având cutia străpunsă de o tăietură până aproape de display, angajaţi isterici etc. Deja am renunţat de mai bine de un an la serviciile lor, pur şi simplu nu achiziţionez online produse care urmează a fi transportate cu Fan Courier”, afirmă Done Iordache din judeţul Brăila.

”Poate că e exagerat să avem pretenţia ca o firmă de curierat rapid să livreze la timp, dar când după trei zile nimeni, am apelat şapte numere de 42 de ori şi am reuşit să vorbesc cu patru persoane, şi nu ştiu unde îţi este coletul, e cam nasol. Pe cine să crezi? Pe cucoana de la sediul Cluj care nu răspunde la cele patru numere chiar dacă sună şi la care ajungi prin Bucureşti după ce ai ascultat caseta lor agăţată timp de nouă minute şi care se jură că e la curier sau să-l crezi pe curierul care jură că el are doar două colete mari, care nu par jucării? Nu mai comand nimic de acum încolo care este livrat de Fan Courier”, spune Dan Dîrzu din Cluj-Napoca.

”Fan Courier= mizerie. Colet distrus 100%, despăgubire 0”, spune Gherman Ovidiu.

”Fan Courier mi-a distrus o tabletă în valoare de 800 RON, iar reparaţia ei mă costa 760 RON. Nişte escroci şi nişte oameni buni de nimic, doar să producă pagube”, afirmă Dorina.

”Situaţia e aceeaşi în toată ţara… Eu am avut mari probleme cu ei. Realitatea e că sunt depăşiţi de situaţie de multe ori, iar în momentul în care faci o sesizare sau o plângere, modul de rezolvare lasă de dorit”, afirmă Ciprian Manoliu din Bacău.

”Fan Courier Cluj NU îşi face datoria, NU îşi respectă clienţii, NU respectă termene de livrare, NU răspunde la telefoane, NU urgentează livrări nici măcar la solicitarea sediului central, NU comunică expeditorului soarta coletului nelivrat, într-un cuvânt NU are de ce să mai existe. Cer desfiinţarea acestui oficiu de incompetenţi şi „oameni” răuvoitori. Nimeni de la Cluj nu sună să lămurească problema privind acest colet. Ruşine Fan Courier!”, spune dezamăgit Dan Stoica.

”Stimată companie, din respect pentru clienţii dumneavoastră, dar totodată şi pentru dumneavoastră, livraţi coletele atunci când spuneţi. Altfel, s-ar putea sa nu mai fiţi de top”, le transmite Alice Dumitrascu.

La Fan Courier nu răspunde nimeni

Deşi plângerile sunt de ordinul sutelor sau chiar miilor, Fan Courier, companie fondată de doi fraţi din Vrancea – Adrian şi Neculai Mihai – şi prietenul lor din copilărie Felix Pătrăşcanu, firma a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 400.000.000 lei şi un profit de 75.000.000 lei.

Am încercat să-i contactăm insistent pe reprezentanţii Fan Courier, însă nu am reuşit să vorbim cu nimeni nici la Cluj şi nici la Bucureşti. ”Oriunde, cu plăcere” e sloganul Fan Courier, însă s-a dovedit a fi ”Oriunde, dar nu oricând. Fără plăcere şi fără interes!”.

În loc de un epilog siropos melodramatic

Tot mai multe surse din mediul online, susţin ideea schimbării numelui companiei din Fan Courier în Fân Courier. Oare de ce?

 

122 COMENTARII

  1. in Sibiu Fan Curier nu mai onoreaza preluarea si livrarea coletelor pentru persoaneele fizice motivand ca duc lipsa de personal sau ca au prea multe comenzi-livrari de efectuat pentru firme iar daca primesti sau ai de livrat colete esti obligat sa te deplasezi la sediul firmei (undeva in afara orasului) si sa suporti atitudinile sfidatoare ale angajatelor.

  2. Am patit si eu la fel cu dragii de la Fan courier. Din 4 numere de telefon la Cluj nu raspunde nimeni, cand te duci la sediul lor, directorul pur si simplu transmite printr.un angajat ca nu vrea sa iasa sa vorbeasca cu clientii.
    Am asteptat o luna sa imi livreze un frigider, care culmea era in depozitul din Cluj la 2 zile dupa ce pusesem comanda. De fiecare data cand sunam la servicii clienti imi spuneau ca azi o sa vina, ca urgenteaza livrarea.Asa a fost urgentat incat a durat O LUNA.
    Cu greu am reusit sa dau de un individ care zicea ca ii directorul de la sediul din Cluj si care pur si simplu si.a batut joc de mine. Cand l.am intrebat pana la ce ora sa ii astept sa livreze coletul, mi.a zis ca pana la 7, asta fiind sambata. Am stat si am asteptat si cand intr.un final am sunat la cei de la emag, de la ei fiind comanda, domnul de acolo mi.a zis ca mi.au retrimis coletul inapoi in Bucuresti. Asta dupa ce eu am asteptat 3 saptamani. L.au retrimis fara stirea si acordul meu, pentru ca de nervi am indraznit sa ma rastesc la ei. Asa ceva nu se face.
    Angajatii sunt foarte isterici, nesimtiti si cu figuri.

  3. Eu personal nu am patit-o cu ei din cauza ca am auzit ca nu livreaza la timp sau ca ,coletele vin distruse.Din pacate plangerile sunt tot mai mari si se pare ca nu mai fac fata la livrarea coletelor.I-as concedia pe toti si as repune firma pe picioare cu angajati noi.TOTI inseamna si directorii de filiale , ca de acolo porneste totul.

  4. Am primit un palet de marfa pin ei dupa o saptamana asta dupa ce am sunat la toate numerele de telefon in mod repetat si nu a raspuns nimeni.
    am intarzieri la colete tot timpul.
    la sediul din cluj sunt cozi ca pe vremea lui Ceausescu.
    Cand fac comnezi de pe net specific clar sa nu mi se trimita coletul cu ei.

  5. Fan Curier ar trebui sa inceteze sa mai existe, sunt sub orice critica, daca trebuie sa comand ceva si se trimite doar prin Fan de obicei refuz sa mai cumpar de la acel comerciant. Am mers pana acolo incat am comandat un produs din Germania doar pentru ca importatorul produsului trimitea doar cu Fan.
    In rest, am avut intarzieri intre 4 zile (pentru un produs care venea de la 80 de km departare) pana la 3 saptamani pentru produse trimise pe distanta mai lunga.
    Am ajuns pana acolo incat i-am amenintat cu politia si le-am spus ca declar pachetul furat. Doar asa s-au prezentat cu ce trebuiau sa livreze.
    Fan Curier = GUNOI DE CEA MAI JOASA SPETA.

  6. Trebuia sa primesc un colet prin fan courier, si dupa o luna coletul a fost returnat fara sa ma instiinteze. Nici macar nu au incercat sa ma contacteze. M-a lamurit firma ce trimisese produsele ca de obicei cand se intampla asta inseamna ca „unele colete au fost pierdute sau avariate”. Ei nu raspund la telefon

  7. deci cluj, sibiu….se misca greu curierii…cred ca e problema la ardeleni ca in alte parti e ok( e…ca in bancuri), nu am avut parte de surprize pana acum… sper ca e situatie temporara acolo, e bine de stiut in ce zone sunt probleme, dar nu trebuie generalizat situatii singualare…asa si alte firme au probleme, sa vedem dupa blac fraidei….

  8. Sa vedem cum trec de Black Friday.
    Eu zic ca ei vor intentionat sa duca firma in insolventa,cineva are de castigat.
    Sau chiar nu-si dau seama ca trebuie sa mareasca pachetul salarial si sa ofere conditii de munca si un salariu decent. Cine isi risca viata sau libertatea in traficul haotic din orase pentru 1200 lei?
    Cei ce va solicitati preavizul din Fancurier, nu va lasati, aratati-le angajatorilor ca oamenii vor muncii cand vor fi platiti. Momentan Romania este tara orelor de munca voluntara si de salarii minime si preturi la nivel european.

  9. la urgent curier ti se fura coletul adica continutul din colet.eu am trimis un telefon mobil la garantie prin urgent curier si la destinatie cutia a ajuns goala.pana la urma am fost despagubit dupa 2 luni

  10. Cu toate reclamatiile pe care le-au primit cei de la Fan Curier, eu unul pot spune ca in zona mea sunt foarte serios si chiar la fiecare comanda pe care o fac ( emag/elefant/pcgarage etc.) specific ca produsele mele sa fie trimise prin Fan Curier datorita faptului ca imi ajung foarte repede fata de cei de la Cargus care imi specifica in mesajul trimis pe telefon interval orar de 12:00-15:00 si imi vine la 19:30…..+ ca cei de la Cargus nu sunt foarte sociabili in comparatie cu cei de la Fan Curier care te suna de cel putin 3 ori pentru ati livra coletul.

  11. Astăzi vorbim de fan sau urg cargus problema poate să apară la orice altă firmă de curierat in condițiile în care curierii buni sânt lăsați să plece sau chiar determinați să o facă lăsând în locul lor oameni paraleli cu această meserie si spun acest lucru ca pers care a lucrat 8 ani în branșă pt o firma mult mai mare decât cele la care se face referire.

    • In romanica FAN detine portofoliul majoritar de clienti si asta de vanzarea CGS la DHL adica de prin 2008. Au migrat la FAN cca 20% din clientii CGS atunci, apoi de la fuziunea cu URG cand au dat chix, le-a facut „reclama buna” si Bobonete au mai migrat alte minim 5 procente. Asa ca nu stiu la ce megacurier va referiti dvs. Cu nume pot fi multe firme insa ca si numar de expeditii prea putine…

  12. Îți zic eu cum rezolvi problema , te duci acolo intrebi cine este director , il chemi jos ii futi un pum in cap după care sigur o sa te întrebe ala ce dorești , pe urmă sai spui ca faci asta zilnic pana iti vine coletul.

  13. Corect, își bat joc de omanei demult. nu e o noutate, si nu uitați că e privat.. Poti sa alegi. Mie îmi pare rău că nu scrieți despre posta Romana poate mai putem schimba ceva acolo. În rest fiecare cu drumul lui în viața.

  14. Mai oameni buni….pana continuati sa primiti si acceptati sa vi sa trimita colete cu ei ,vor EXISTA in continuare,LA FEL SI NERVII VOSTRI INCINSI LA MAXIM,….am avut si eu experiente triste si nefericite cu ei,de asemenea cu Urgent Cargus…. apeland la alte servicii de curierat(gen GLS),acesti diletanti VOR RAMANE FARA ACTIVITATE si vor DISPAREA de pe piata.Din pacate si in acest caz ,ca in foarte multe alte situatii ,ne plangem (pe buna dreptate de altfel),dar nu facem nimic pentru a schimba lucrurile,in cazul acestora ,dupa cum am spus e foarte simpu.STOP JOC TOATA LUMEA DE A TRIMITE COLETE CU EI SI APOI R.I.P.

  15. La categoria de angajati isterici putem adauga si pe Silviu din Cluj,conduce un VW Caddy cu nr. B-14-FFK,vorbeste cu omul de parca ar fi seful tuturor si are niste aere de semizeu fata de toata lumea.Bravo Fan Curieri,cu asa angajati sa ajungeti tot mai sus!!!

  16. Lucrez de 2 ani cu Fan Curier ( cel putin 2 colete lunar )si sunt foarte multumit de ei – livrare promta- sub 24 ore bucuresti – hunedoara . In Hunedoara echipa lor e super OK , ceea ce nu pot spune despre alta firma de curierat.

  17. s-au smecherit baietii de cand is asa ocupati, personal nu mai lucrez cu ei de ceva vreme, ma lipsesc de viteza lor de livrare si astept linistit.am convins si colaboratorii mei sa nu mai trimita prin ei…acu un an ca sa trimit un colet in acelasi judet cu ei ma costa 64 de lei… cu posta romana am rezolvat cu 16 lei. vor bani si daca se intoarce rambursul si daca ii pun pe card…

  18. exagerati cu varf si indesat,pai prin Bucuresti zburda masinile de Fan Courier,fie ca este masina mica,dubitza,sau Camioane…acum nu au nici-o vina angajatii,in speta (courierii) ca voi defapt cereti ca maine sa primiti coletul intr-o anume adresa,i-ar cand sunteti a doua zi contactat la adresa respectiva,sa veniti cu: nu sunt acasa,sunt la servici,putetii revenii dupa o anumita ora, sau sa redirectionati adresa de livrare unde anume doriti voi,pt ca ,clar va dura intre 2-4 zile asta,cand faceti anumite comenzi asigurati-va ca va gaseste cineva la adresa un ati facut comanda,si in schimb cu calitatea…habar nu aveti multi dintre voi conditiile in care se lucreaza la Emag de exemplu la depozitele centrale cum se aranjeaza si infoliaza paletii trimiti catre fan courier..Noi romanii la critici suntem primii,dar ia sa faceti si voi ce fac ei. Cu respect

    • Asta o fi in Bucuresti, dar la Cluj/Turda e dezastru. Mi se par nepotrivite remarcile dvs referitoare la faptul că nu stau clienții acasa. Nu mi se pare normal sa primesti sms (atunci cand il primesti, ca de regula uită) si sa ti se spuna ca va ajunge pachetul intre 10-17. Cine naiba sta acasa intr-o zi lucratoare 7 ore non stop? Curierii au prostul obicei sa sune cu 3 minute inainte ca sunt ”in parcarea de la bloc”. Nici macar cu o jumate de ora inainte astfel incât sa poti fugi de la serviciu. Au niste servicii execrabile. Nu curierii sunt de criticat ci serviciile companiei. Eu am ajuns in situatia in care refuz sa fac achizitia online daca imi trimite cu ”Fân” Curier. Am avut si eu o aventura cu ei, cu un colet trimis din Ungaria. Dupa trei luni si-au amitit că există si au vrut sa il livreze.

      • Cate expeditii crezi tu ca are agentia Fan Courier Cluj lunar ? Asa poate pricepi ca oricine orice face, un procent mare (de ne neglijat de mare) din clienti au tot felul de probleme de genul: nu sunt acasa/n-au bani de ramburs/refuza coletul/au primit altceva/trebuie sa contacteze expeditorul/vrea alta adresa/ nu poate acuma/ e la munca/ trebuie dus la maica-sa/sora-sa/fiica-sa/s-a gresit adresa/suma/nu s-a impachetat corespunzator/vrea sa-l deschida dar nu are acord/ nu are valoare declarata/nu are packing list/ nu are numar de telefon/ adresa gresita sau slightly gresita.
        Si e normal ca Fan Courier sa primeasca numar dublu/triplu de plangeri cand are peste 20% din Piata.

  19. Si mie mi-au pierdut o masina de spalat vase. Cei de la Emag au fost nevoiti sa trimita alta si sa se regleze ei cu Fan Curierul. La ei la sediu e vesnic coada deoarece oamenii nu pot contacta telefonic sediul pt ca nu raspunde nimeni si sunt nevoiti sa mearga personal sa isi ridice coletele. Si e asa de mai bine de doi ani. Se pare ca totusi le merge afacerea si asa…

  20. Foarte buni. De ani de zile lucrez cu FAN. Colaborare impecabila! E normal si inevitabil sa mai existe probleme dar asta tine de faptul ca vrem ori nu vrem … nimeni nu e perfect. Zambiti, deci! 🙂

  21. Dupa 6luni coletu ce nu este ridicat nici tur nici retur.daca trece 6 luni coletul dispare de pe toate dispozitivele,practic se „evapora”…100% coletul doamnei este la curierul care trebuia sa il livreze,pt ca dupa 6 luni poti face ce vrei cu un colet pt ca nu va stii nimeni :))).zi buna

  22. la firma la care lucrezi avem contract cu ei si trimitem aprox. 20-25 de colete pe zi. Si noi la fel avem foarte multe probleme cu Fan. Anul asta e haos total la Cluj, anul trecut la Timisoara a fost aceasi poveste. Va zic ce se intampla. Curierii lucreaza ca sclavii, nu au weekenduri nu au sarbatori nu au nimic si colac peste pupaza ca salariul lor e mizerabil (1000 – 1200 plus ceva bonus)…se schimba intre ei cum schimb eu chilotii. In 5 ani de cand sunt la firma asta cel putin 15 baieti au fost care e pe zona noastra. Da, si este aproape imposibil sa iei legatura cu ei telefonic, astepti cate 30-40 de minute dupa care brusc se intrerupe legatura desi noi avem contract cu ei, nu isi permit sa ne piarda ca facturile nu sunt mici. Pe email ne raspund…Deci daca esti persoana fizica NU recomand sa trimiteti cu Fan

  23. by the way, Fan Courier nu pagubeste pe NIMENI doar foarte rar daca ai contract cu ei. Noi am avut un colet pierdut in valoare de 500-600 de lei si am primit despagubire 100 de lei.

  24. Ma bucur ca ati ridicat problema: colet trimis la Bistrita nelivrat. Facut solicitare de redirectionare, iar coletul a ajuns la Craiova dupa 10 zile in care a stat pe rafturile de la FanCourier Bistrita. Problema e ca nici macar nu iti ofera o expediere gratuita ca si despagubire. Colet trimis de la Cj la Tg Mures: dupa o sapt era prin Bucuresti…
    Sper sa se inchida aceasta firma mizerabila pt totdeauna. Nu meritati sa fiti pe piata

  25. In Buzau esti tratat in cel mai josnic mod cu putinta de catre majoritatea angajatilor. Clientul este tratat cu cel mai mare sictir posibil. Majoritatea angajatilor sunt foarte agresivi cand iti spui doleantele. Foarte multi clienti din Buzau sunt extrem de revoltati.

  26. Administrez o afacere, in Bacau, care depinde de curierat, am contract cu Fan Curier. Pana anul trecut s-au miscat bine, dar de cand si-au schimbat locatia, au devenit de nerecunoscut: multi angajati noi, nepriceputi si lenti, iar dintre cei vechi a ramas doar unul la preluari colete. Probabil salariile sunt mici, pentru ca marea majoritate a angajatilor par sa faca treaba in sila, nu mai au aceiasi amabilitate ca anul trecut si se misca lent, deseori par dezorientati si dezinteresati de munca. Livrarile insa au fost facute, cu o exceptie sau doua, fara intarzaieri.

  27. Vreti adevarul? Patronii nu sunt capabili sa administreze Fan-ul pentru ca au asociatii de vanatoare cu multe fonduri in tara si asta le ocupa tot timpul … ca de ….stabi, masini, una, alta … iar prostii tremura pe la ghisee! Sapati mai mult si veti descoperi …. http://califarulalb.ro/

  28. sa va zic eu o intamplare ciudata…acum aproximativ un an am cumparat de la magazinul muzica din timisoara un pian..si accsesoriile pianului…am dat adresa…si dupa ceva timp( eu sunt din hunedoara) nu ajungea pachetul…
    dupa o luna..m- au sunat cei din hateg( 50 de km de hunedoara) sa ma duc sa- mi ridic pachetul de la firma lor…am intrebat …nu ar trebui sa vina acasa…si au zis ca acasa unde…. au zis ca daca refuz pachetl il retrimit la bucuresti…si ca apoi vine la hunedoara…si ca pe drum sunt sanse mari sa il deterioreze…si ca ei nu raspund…bla…ba…asa ca am luat un taxi…am platit oameni sa – l transporte….

  29. Eu am avut mari probleme cu DPD si Urgent, cu Fan Courier nu am intrat inca in conflict, dar nu e timpul pierdut. Din cauza celor de la DPD, care sunt megaincompetenti, am anulat doua comenzi la emag (alti idioti) si am cumparat produsul respectiv direct de la Altex. DPD mi s-au parut culmea nesimtirii si prostiei!

  30. Problema cu coletul ,am comandat un carucior de copii de 850 ron,si mi-a ajuns acasa cu una dintre tijele de extindere indoita,nu mai pot deschide caruciorul,deci ca sa il fac trebuie sa comand piesa adica tija respectiva in germania,cu un cost total cu transport de 195 €+tva,deci e teapa,asa ca va sfatiesc sa mergeti la oricare alta agentie de curierat,acestia sigur respecta bunul clientului.

  31. am pierdut 15000 ron intru o luna din cauza coletelor distruse pe parcursul transportului si nu am reusit sub nici o forma sa fiu despagubit de cineva. marfa am aruncat pur si simplu dupa cand am achitat si transportul de retour pentru coletele refuzate de clienti.
    am schimbat firma de cuierat si nu mai am probleme cu aceasi marfa si aceasi ambalaj nu mai ajunge nimica deteorat la clienti.
    pierdere totala cu fancurier in doar 30 zile era de 1600 ron pentru transportul spre client, 1600 ron pentru transportul retour si 15000 ron pentru marfa care sa distrus la transport
    18200 ron pierdere totala intru o luna
    plus inca poate 2000 lei pentru telefoane date la care nimeni din echipa fancurier nu a fost dispus sa ma ajute sa rezolvam problema.
    dupa mine fancourier este o firma de gunoieri si nu o firma de transport !!!! inca gunoieri au mai multa grija la transport !!!

    • Cate expeditii crezi tu ca are agentia Fan Courier Cluj lunar ? Asa poate pricepi ca oricine orice face, un procent mare (de ne neglijat de mare) din clienti au tot felul de probleme de genul: nu sunt acasa/n-au bani de ramburs/refuza coletul/au primit altceva/trebuie sa contacteze expeditorul/vrea alta adresa/ nu poate acuma/ e la munca/ trebuie dus la maica-sa/sora-sa/fiica-sa/s-a gresit adresa/suma/nu s-a impachetat corespunzator/vrea sa-l deschida dar nu are acord/ nu are valoare declarata/nu are packing list/ nu are numar de telefon/ adresa gresita sau slightly gresita.
      Si e normal ca Fan Courier sa primeasca numar dublu/triplu de plangeri cand are peste 20% din Piata.

  32. Pai fratilor la urg piatra neamt un burtos chior rage in hala ca vita SI Mai vine un alt incompetent Dei zice manager iar coletele nu sunt livrate la timp nici macar in centrul orasului niste idioti incapabili dar cu figuri de 2 lei

  33. Exagerați de-a dreptul. Evident că există și erorori dar cu o singura excepție toate celelalte probleme apărute mi-au fost rezolvate de către cei de la office. In ce privește promptitudinea de ex un colet trimis azi de la Cluj ajunge în București de multe ori în prima parte a zilei. După cum ați scris articolul pariez ori că ați fost plătiți de concurență ori că aveți vreo polița de plătit.

    • E o situatie mai aparte la FAN in Cluj. In restul tarii sutn ferm convins ca nu e asa rau, in Cluj insa trebuie sa mergi tu la depozit sa-ti ridici coletul, poate asa ai noroc si il primesti.

  34. …din fericire,sunt rare dățile când sunt nevoită să colaborez cu ei …chiar și atunci ,primesc mesajul de înștiințare după ce un angajat isteric mă sună ,iar dacă un apuc să răspund , și sun înapoi peste 2minute…aud ,, doamnă!!!Am fost la scară, de ce nu ați răspuns…,, de parcă eu stau cu telefonul în mână că poate poate m-or sună distinșii…. L-am repezit odată,am crezut că v-a înțelege,ptr viitor ,,OMULE,EU NU POT STA ACASĂ ȘI NICI CU TEL.IN MÂNĂ NON-STOP,, ,,vai doamnă,am 100de pachete în zonă azi, nu mai știu de capul meu,, Îl cred , probabil că și el ca și cei ce l-au angajat nu prea știu cum ar trebui să decurgă această meserie…cap coadă…la sediu la ei ,am așteptat să mi se găsească un colet ,pe care era menționat fragil, plată ptr urgență…vreo 2ore…s-a găsit, vai mama lui ,aruncat pe acolo…fetele alea zici că erau luate din altă poveste… ,, AAA..MAI SPUNEȚI-MI ODATĂ NUMELE VĂ ROG…AAA.. STAȚI CĂ NU GASESC…,, Bine că știu să taxeze, iar prostu’ plătește… Eu am ajuns la concluzia că până și poșta română e mai eficientă…

  35. Bună ,eu livrez zilnic cu ei din Alba Iulia și nu este nici o problema (primesc aproape zilnic colete si la fel tot este ok ) si asta se întâmplă de apx 3ani .Dintre toate firmele de curierat sunt cei mai seriosi.La Cluj știu că există ceva probleme fiind o firma franciza ,dar la modul de organizare a firmei „MAME ” toate colete se vor gasi

  36. Dar sa nu va faceti griji, ca si la Urgent Cargus e la fel ca la Fan. Am facut o reclamatie la sfarsitul lunii decembrie(persoana juridica ) pentru receptia incompleta a unui colet pe care l-am trimis. In contract avem despagubire 50 euro pentru coletele fara valoare declarata, iar reclamatia nu a fost solutionata nici pana azi. Nici pozitiv, nici negativ. Iar de sarbatori, va recomand sa duceti coletele personal daca nu doriti intarzieri sau nelivrari. Succes in viata

  37. Treaba cu Fan Curierul este ca absolut toate locatiile lor sunt francize. Firma mama este doar o cladire de birouri, au un manual de proceduri urias pe care il baga pe gatul sucursalelor. Sunt stabilite preturile si salariile maxime ale angajatilor si nu ai cum sa te abati de la ce scrie acolo ca apar penalizari. Atat de tare au blocat sucursalele cu manualul lor incat societatea care avea sucursala din Cluj a renuntat sa isi prelungeasca contractul cu firma mama pentru ca nu aveau cum sa mai angajeze oameni la salariul impus. Cum poti sa ii dai acelasi salar unui curier din Cluj-Napoca, manastur, care are in fiecare zi probabil mai mult de 200 de colete cu unul care se ocupa de un cartier din Alba Iulia si probabil are jumatate din numarul de colete? In plus salariul mediu in Cluj-Napoca este cu minim 50% mai mare decat in orasele mici. Asa pleaca curierii de la ei pe banda rulanta. Salariile nu sunt stabilite cu cap de firma mama, nu sunt interesati de ce se intampla pe teren, ce ii intereseaza pe ei este profitul. In rest sa isi bata capul sucursalele, doar sa respecte procedura. Si eu am avut problemele mele cu ei dar in orice caz sunt cu mult peste Urgent-Cargus. Lucrez cu Fan Curier de multa vreme in Cluj si pe zona Iris nu ai nici un stres cu ei. Pentru ciudatii care zic ca te anunta ca iti livreaza coletul in intervalul orar in care tu esti la lucru, comanda-ti frate coletul la lucru daca stii ca esti acolo. Agentii sunt mult mai ok in zonele cu firme decat pe cartiere ( au colete mult mai putine, mai au si locuri de parcare daca sunt la periferie ). In rest sper sa isi rezolve problemele

  38. Total neseriosi, a trebuit sa ma deplasez cu masina mea dupa un plic la medias ca domnita sedea pe el, in conditiile in care trebuia sa- mi ajunga la domicilii de 7 zile de la o distanta de 90 km. Rusine .rusine

  39. Am avut aceleasi neplaceri cu cei de la FanCurier,Campia Turzii.Nu mai raspund la telefon si tin coletul pe care-l asteptam,in depozit pe motiv ca nu pot sa-l aduca.Avea in jur de 80 kg.Prea mult pentru ei!
    Totul a fost rezolvat printr-un telefon la firma de la care asteptam coletul.
    Neprofesionisti si neseriosi!

  40. La Timisoara nu te suna curierul, te trezesti cu el la interfon. Mesajul de anuntare a livrarii, cand vine, ajunge dupa ce ti-a fost livrat coletul. Uneori livreaza mai repede Posta decat ei. Am trimis o cutie din lemn de 2.5cm grosime ambalata foarte bine in folie cu bule si mai multe cutii si a ajuns sparta la destinatar….

  41. Niste mizerii. Am avut probleme cu un colet anul trecut,care pana la urma nu a mai ajuns la mine ,deoarece am refuzat sa ma duc la sediul lor(din afara orasului Craiova( sa il ridic. Mi au vorbit urat ,sfidator ,la fel si soferul lor.

  42. Eu sincer lucrez cu ei destul de des pe Iasi par ok dar recent am auzit ca vreo citiva adica mai multi si-au dat demisia in masa ca nu erau platiti ca lumea -eu a-s zice ca asta e problema .Stresul e destul de mare pentru cel ce lucreaza cum se zice la munca de jos si daca nu e platit cum trebuie sau sunt intirzieri de plata atunci oamenii pleaca logic .Cei tineri au atuul ca ii doare la basca pot sa se duca unde vor dar problematica e pentru cei de 30-40 ani care gasesc mai greu serviciu stiti si voi familie ,copii , banci cam naspa .DECI SALARIILE IS MIEZUL PROBLEMEI CA DE CISTIGAT CISTIGA PATRONII , AU DESTUL DE BURDUSITA TESCHERAUA.

  43. Targu Jiu, Fan Courier este de nota 9,5.Eu personal am contract cu ei si sunt foarte multumit, de la curier pana la director.Foarte amabili si foarte serviabili.Tarife mult mai bune fata de concurenta.Nu pot spune acelasi lucru despre Fan Courier din alte Judete …gen Cluj, Timis , …..

  44. Dragilor tot asa asa am comandat si eu de la emag un fricider cu conbina frigorifica o masina de spalat si un tv am facut comanda bine mersi ..primesc confirmare mail si tel de la emag in 3 zile va fi facuta livrare mentionez ca sunt din Timisoara dupa opt zile am primit sms de la cei de la curierat ca doar sambata fac livrari la pachete mai mari mi-am si luat si gandul ca nu mai vin …………imi pare rau de la cei de la emag ca au parteneri -asa companie de curierat rapid dar le-am spus eject ………face-ti si voi la fel ……….si cu siguranta nimeni nu vor mai lucra cu ei merita ,,,nu raspund la tel si mint…..

  45. Am vrut sa trimit niste documente si aveam o cutie goala de sticle de vin dar colegii mi-au spus sa nu o folosesc ca daca o vad cei de la curierat o sa dispara coletul….

  46. Chiar astazi analizam posibilitatea sa renunt la Urgent Cargus in favoarea Fan-ului si am inceput sa caut review-uri pe internernet. Se pare ca este o mare problema cu ambele firme, dupa cum citesc. Eu livrez pe persoana juridica, 30 – 50 colete / zi si am destul de multe probleme cu Urgent-ul. Incep sa-mi dau seama ca este o problema in piata si nu am solutie. 🙁

  47. La mine treaba sta cam asa: mereu cand cand cine imi trimite vreo comanda prin fan courier, eu stand la bloc, primesc mesaj in ziua respectiva, ok. Astept coletul intre orele respective, rece 1 ora 2 3 4 nimic, iar dupa primesc mesaj ca am fost cautat si ca sa sun la nr indicat, respectiv 0733880869. Deci eu cred ca persoana respectiva (curierul) nu-l cunosc dar stiu cum procedeaza, de vreo 5-6 ori cate comenzi am avut tot asa mi sa intamplat si de vre 2 ori a fost returnat pentru ca curierul respectiv nu isi face datoria. Adica ce face astept nu vine, si duap imi da mesaj ca m-a cautat… Pai e frumos, adica nici nu se oboseste sa vina sa ma caute si dupa , nici nu raspunde il sun de 3-4 ori nimic, si dupa o ora ma suna si zice ca nu am fost acasa si sa ma duc sa il ridic eu,la care sediul e la vreo 4km + ca nu am masina si deobicei nu e ceva mic sa zici ca… si ma pune sa platesc si ramburs pentru „serviciile” vezi doamne de de calitate.Eu stiu ca, daca cauti pe cineva vi, bati la usa si iti faci treaba, nu… ti-e lene sa urci niste scari (stand si la etajul 1 nu sa zici bloc cu 10 etaje infine) si dupaia mai ai si tupeul sa zici ca ma cauti … eu stiu ca daca ma cauti si nu ma gasesti lasi frate un bilet in usa ceva dar nimic… e clar + ca eram in fata blocului ultima data si cica nu am fost acasa :D… Si nu sunt singurul , mai am un prieten tot asa…. si i-am zis ca si eu am patit cu omu respectiv dar….Acum am sunat la agentia din oras si face doamna de la receptie dupa ce i-am spus situatia: „Stiu ce zici te intaleg, asa face si cu noi, face ce vrea si nu ne ascula… a zis ca va vorbi cu el si atat :|”
    Am vrut sa inregistrez oricum puteti sa sunati sa vedeti la noi la agentie in sebes sa vedeti: 0727220443 o sa primit acelasi raspuns… si multi clienti sa-u plans .. eu am pierdut 2 colete din cauza omului respectiv… si cand l-am sunat si i-am zis ca dc nu ma cautat a zis „ca nu e treaba lui si mia inchis in fata” asta a fost acum un an infine.
    Nu ia nimeni masuri marog. Nu am nimic cu voi frate dar sincer… daca angajatii toti smecherii… facem toti ce vrem serios…Daca rezolvati ceva cu omu respectiv habar nu am cine e bine daca nu asta…data viitoare o sa apalez la alta firma si gata asta e ce sa mai zic.

  48. Cea mai neserioasa firma de curierat. Soferii astia lucreaza in doru lelii. Au impresia ca sa primesti coletul trebuie sa iti iei o zi libera de la job si normal, sa stai cu telefonul in mana 7 ore ca sa nu cumva sa ratezi apelul, ca daca nu raspunzi exact in acel moment si il suni pe idiot dupa 2-3 minutzele, sa iti spuna cu un tupeu incredibil ca el a fost deja la bloc- ce ma?? pai cum, in 2 minute nici nu rotesti cheile in contact…ce dreaq..si…sa mergi la sediu . BIne ca Urgent Cargus , Gls, stiu sa isi trateze clientii, stiu sa vina si a 2-a oara cu coletul, adica isi fac treaba spre deosebire de Fun CURier!

  49. Eu nu inteleg de ce mai exista pe piata? De ce nu primesc sanctiuni/ amenzi sau orice? E vina noastra ca ii lasam sa existe! Si miile de plangeri ale noastre unde ajung? La gunoi… Va spun eu! Trebuie noi sa facem ceva impotriva lor pentru ca altfel isi vor bate joc de noi in continuare pe banii nostri si pe timpul nostru!

  50. Mai bine de ar desfinta firma asta in caras severin nici o firma de curierat nu a intarziat mai mult de 5- 6 zile,doar de la fan curier dupa ce astepti cateva saptamani si cu mari rugaminte sa aduca coletul vine cate un curier asa mai smecher si iti mai spune ca sa nuti mai comanzi nimic ca ei nu vin100 de kh la adresa ca parca pun de la iei benzina ce o consuma rusine sa va fie!!

  51. Doamnelor si Domnilor,
    pe cei de la Fan Courier ii doare in cot de coletele dumneavoastra. Ei au contracte babane cu Elefant.ro, eMAG. ro si altii de la care iau sute/mii de colete zilnic si alea trebuie sa le livreze in 24 de ore prin contract ca altfel pierd contractele! De acolo iau ei milioanele de euro, nu de la persoanele fizice si de la firmele mici, astia sunt asa de umplutura ca sa mai scoata din tarifele mici date la giganti.
    Va dau doar un exemplu, la elefant.ro costul transportului este de 9.9 lei pe cand o persoana fizica sau o firma mai mica plateste intre 18-25 lei. Ei si fac media cu astia mici insa nu astia mici sunt targetul lor. Este business pur in stil romanesc „fura si fugi”.

  52. Eu cred ca sunt cei mai tari pe piata.Expeditiile sunt livrate in timp util.De 10 ani lucrez cu ei si nu am avut probleme .Deteriorarea produselor se face datorita ambalajului necorespunzator in care se ambaleaza.Sunt afisate modalitatile de ambalare pe sait.

  53. Cei de la Bucuresti nu raspund la telefoane, suni de 10 ori consecutiv si tot degeaba. Nu stiu dupa ce naiba isi mai fac publice numerele daca ii doare in cot de telefoane

  54. Angajata fan courier Popescu Ana Maria din punctul de livrare Sirbei Voda, Bucuresti, nu da bon clientilor si nici restul de bani ( se face ca ploua) chiar daca tu iti ridici personal coletul si nu beneficiezi de livrare la domiciliu asa cum ti s-a promis. Apoi nu te informeaza ca daca nu deschizi coletul sub ochii pretiosi ai domniei sale nu iti mai primesti banii daca ce e inauntru a fost distrus de proasta lor manevrare. Daca te intorci dupa 5 min inapoi in sediu, teapa, nu mai poti sa iti recuperezi banii, te ameninta ca te-a vazut camera ca nu ai deschis coletul sub ochii ei cu toate ca nu te-a avertizat de acest aspect, si te apostrofeaza ” cum sa plecati doamna fara bon?” … ca si cum ar fi avut minima intentie sa ti-l ofere. Restul.. 1,5 lei nu are de gand sa ti-l returneze abia dupa ce ii spui ca iti vrei macar restul inapoi, te intreaba sfioasa cati bani i-ai dat. Amuzanta creatura. In timpul asta colegii sai, probabil carausii, stau pe canapea si comenteaza despre clientul aflat la ghiseu, cred ei in soapta… te simti din ce in ce mai bine ca poti colabora cu asemenea profesionisti. Depui plangerea si apoi te suna a 2-a zi o domnisoara suava de la „relatii cu clientii” (hilar, nu? Cum sa pui unui asemenea departament in aceasta firma acest nume) sa iti zica ca fan curierul nu ma poate despagubi, clientul plateste tot daca ei sunt mizerabili.

  55. O companie foarte neserioasa . Un colet trimis in data de 18.04.2017 nu a ajuns la destinatie nici in data de 21.04.2017. Sun si mi se spune ca nu exista adresa de destinatie si nr de telefon in sistem . Cu ce este de vina clientul pentru aceasta situatie ? Este vina mea ca se preiau comenzi si nu se trec in sistem ? Ce se intampla daca nu sun ?
    Cu posta obisnuita ajungea mai repede .

  56. cei de la FAN CURIER te sfideaza crezind ca ei sunt singurii care fac curierat,dar si mai sfidator chiar nu au sefi care sa citeasca parerile negative sau sunt ocupati cu cresterea de salariu.. alo patroane esti in vacanta…nu vezi ca incet dar sigur se duce pe ripa afacerea ta sau nu te intereseaza nici pe tine. pa

  57. Azi am avut de ridicat un pachet de la FanC din Târgovişte. Au 2 aparate POS pe care tronează, scris mare, NEFUNCŢIONAL. La remarca mea cu privire la mers bancă, scos bani, venit plătit, şmecherul cu părul alb şi creierul la fel, care este şef a ridicat tonul ” la piaţă plătiţi cu cardul?” Ia uite cum urlă angajatul la client
    (de altfel am făcut remarca că are o gură prea mare, mie nu-mi suflă nimeni în ciorbă, ştiţi vorba românească), cum nu înţelege că, la o firmă atât de mare, trebuie să pot plăti cu cardul. Aşa cum eu sunt obligată să am card de salariu( a… sunteţi bugetară, zise el în scârbă), şi el ar trebui să fie obligat să-mi asigure acest serviciu.Aşa cum la restaurant plătim cu card la un POS fără fir şi şoferul ar trebui să aibă în dotare respectivul aparat. Dar patronii nu vor să plătească comisioane la bănci.
    Să nu vă închipuiţi că discuţia a fost pe vreun ton prietenesc, atitudinea individului fiind mai mult decât ireverenţioasă. Angajaţii au stat cu capul în pământ( adică privind la birouri), iar eu i-am comunicat că este un nesimţit. Constat că peste tot se comportă la fel, nu te anunţă din timp că a ajuns coletul, dacă remarci acest fapt ţi se spune” nu răspund eu de anunţuri”! Partea proastă este că marile firme, de la care toţi cumpărăm mai rar sau mai des, au ajuns să ne condiţioneze primirea coletelor prin aceste firme. Ne vărsăm oful între noi. Ştiţi cum se spune „câinii latră, caravana trece”. Asta este tristeţea.

  58. Colet trimis intr-o joi,a ajuns vineri.Destinatarul nu era acasa.Fan curierul nu a mai sunat.A sunat destinatarul.Cei de la fan i-au zis sa vina la sediu.Localitatea: Constanta.GUNOI.

  59. Pe 31.10.17. am primit 10 borcane cu miere de salcam comandate online de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj – Bucuresti (am inlocuit zaharul cu mierea de cand am fost diagnosticat, in 2012). Comanda a sosit in 2 cutii. Pe ambele, scria ATENTIE, STICLE ! cu font de 40. Am desfacut prima cutie, cu 4 borcane. Erau in regula. Borcanele erau ambalate individual in folie cu bule dubla. Foarte greu de spart. Nu aveam motive sa deschid si a doua cutie. La aprox. 10 zile de la livrare, am observat o balta de miere pe locul de depozitare. Din cutia a doua, 3 borcane erau sparte. Nu as fi observat nici daca as fi deschis-o la livrare, din cauza foliei cu bule duble. Banuiesc ca animalele de la Fan care au manipulat comanda au scapat ambele cutii pe o suprafata dura, iar la socul impactului s-a adaugat presiunea cutiei de deasupra. Am sunat si am trimis mail la Fan. Mi s-a spus că am semnat avizul, deci totul era in regula si nu-si asuma responsabilitatea pentru probleme post-livrare. Am sunat la Complexul Apicol. Oamenii de treaba de acolo au spus ca nu sunt primul client la care se intampla si mi le-au inlocuit pur si simplu pe incredere (castigandu-si astfel un client permanent in subsemnatul). Sfatul meu pentru clientii Fan Courier este urmatorul: nu platiti si nu semnati avizul de livrare pana cand nu verficati amanuntit toate articolele din comanda. Poate popularizati din pataniile clientilor in alte publicatii, sa stie lumea cu cine au de-a face. Multumesc.

  60. CHIAR IN ACEST MOMENT ASTEPT SA PRIMESC UN COLET IN RESITA, IAR ANGAJATELE DE LA FAN COURIER NICI NU SE SINCHISESC SA RASPUNDA LA TEL DE LA SEDIU, SA NU MAI AMINTIM DE FAPTUL CA ISI SCOT TELEFONUL DIN PRIZA IN TIMPUL PROGRAMULUI, IAR PE TELEFONUL DE MOBIL NU RASPUND MAI DELOC. JALNIC… DUPA CE AM SUNAT LA FAN COURIER BUCURESTI SI AM ASTEPTAT 30 DE MIN LA TEL, OPERATOAREA MI-A DAT UN NR DE TEL CARE NICI MACAR NU SUNA….POATE PRIMESC SI EU INTR-UN FINAL COLETUL CU FOARTE MARE GREUTATE.

  61. „Daca vreti sa luati tzeapa,apelati la serviciile Fan Courier” cred ca ar fi cel mai potrivit slogan pentru aceasta asa-zisa firma de curierat. Am expediat un colet din Pitesti in data de 20.11.2017.Acest colet a ajuns la Cluj in data de 22.11.2017 unde i s-a pus urmatorul status:”adresa gresita”.Conform AWB-ului,adresa mentionata pe colet este 100% corecta.Am luat legatura cu destinatarul coletului care mi-a spus ca agentia Fan Courier din Cluj este varza si ca nu este prima data cand se intampla asa ceva.Din cauza lipesei de personal,inventeaza tot felul de motive stupide ca sa nu livreze coletele.In data de 06.12.2017 am legatura cu ce i de la sediul central al Fan Courier,am discutat cu o persoana pe nume Ionela Iamandi,care mi-a inregistrat sesizarea si mi-a spus ca va lua legatura cu cei de la Cluj si ca a doua zi coletul va fi livrat.Tzeapa!Astazi am sunat din nou si mi s-a facut legatuta intr-un final cu un „superior” pe nume Ioana Ionita,care mi-a recitat aceeasi poezie si mi-a promis ca va rezolva problema. Am fost sunata de catre Ioana Ionita ulterior si mi-a comunicat ca acest colet nu va fi livrat la destinatar deoarece a expirat nu stiu ce termen si ca imi vor returna coletul care nu a fost livrat din cauza lor,dupa cum a recunoscut si doamna Ionita.Asa merge treaba la voi,nu?Tzeapa cat cuprinde!Dar poate ca daca apelam la organele abilitate sa rezolve aceste tzepe,aceste asa-zise firme de curierat vor disparea de pe fata pamantului in scurt-timp.Ca dinozaurii!Sa va fie rusine ca va bateti joc de oameni in felul acesta!

  62. Am asteptat mai bine de o spatamana jumatate pentru un colet din Bucuresti, nu am primit nici un telefon cum ca nu ma gaseste curierul sau sa verifice daca sunt acasa. Ii sun sa le spun iarasi numarul meu de telefon ca sa ma poata contacta curierul. Si peste doua zile vad ca imi returneaza coletul inapoi la Bucuresti fara ca macar sa ma apeleze cineva.
    JALNIC !
    Te mai si cheama la 200 metri afara sa iti predea coletul ca lor le este lene sa iti livreze la usa.
    Astia is baieti care nu au chef de munca….!
    Aveam o parere mai buna despre FAN Courier.

    Edit: Nesimtirea persista. Serviciile lor raman lafel de proaste si un an mai tarziu !

    Edit: Joi dau telefon sollicit curier sa imi duca colet la sevice PC Garage Bucuresti. Este luni si inca nu a fost nimeni la mine la usa si nu m-a sunat nimeni pe telefon. Astazi, luni, la inceputul zilei am facut cerere iarasi sa vina sa ridice colet, s-a terminat programul si iarasi nu m-a cautat nimeni. Sambata am completat pe site formular sa vina curier tot luni. SUNT NESIMTITI ! AGENTII DE PE TEREN SUNT NISTE MAGARI care nu isi fac treaba !!! Superiorii nu au nici o treaba cu instruirea gentilor de teren !!!

    • Credeti ca sunteti singura care comanda sau vrea servicii la Fan Courier ? Mai ales in bucuresti sunt peste 3000 de oameni cel putin, asa ca daca aveti ceva de trimis, te duci frumos la sediu si trimiti nu astepti ca curierii au si ei o viata si un program.

  63. Asta vi s-a intamplat dumneavostra, nu la toata lumea, dumneavoastra a-ti gresit pentru ca nu s-a cerut despagubiri din prima, lucrati si dumneavostra 2 luni de zile la Fan Courier sa vad ca stati si raspundeti la toti clientii, in circa 1000 pe zi sau chiar mai mult, si dupa veniti si faceti acuzatii, sunt multi care sunt nemultumiti ca nu li se aduce pachetu intr-o ora de la comandare poate..si un buchet de flori nu vreti ? Vreti ceva ? Du-te si ia-ti nu astepta „Fan Courier” aia care nu vin, iti comanzi de pe net ? Accepti termenii si conditiile, poate sa iti ajuta dupa 1 zi poate sa iti ajunga dupa 1 luna, ce sa facem daca ne comandam de pe net, acceptam situatia, asa ca va dau un sfat, du-te tu in magazin si cumpara direct si daca nu este magazin atunci astepti 1 luna ce sa faci.

  64. Cea mai nenorocita firma de curierat . Distrug colete si zic ca nu e vina lor , au termene de livrare de 3 zile si in plus sunt idioti dau mesaj la ora 14:05 ca se poate ridica coletul intre 8 – 14 . Cine nu vrea probleme se fereste de idioti astia

  65. Asa cum le-am promis celor de la FAN CURIER, azi am sa le fac o reclama proasta.
    Evitați să folosiți serviciile acestui operator postal deoarece in ultima vrem da dovada de neseriozitate si te lasa sa astepti cu zilele coletul pentru care platesti sume duble fata de serviciul Poștei Române iar durata de primire e mai lunga …plus ca trebuie sa fii acasa sa ii astepti pe cei ce uita sa mai vina.
    Feriti-va de comenzi cu livrare prin Fan Curier !
    E a doua oara in decurs de o luna cand astept peste trei zile fata de data stabilită prin condițiile de livrare.

  66. Rog firmele sa nu mai apeleze la FANCURIER, sunt niste nesimtit cu preturi mari, va recomand din experienta mea, sunt firme de curierat ca urgent cargus, nemoexpres, gls care sunt mai profesionale si mai ieftine.

    Oricum de Fancurier o sa va lamuriti si voi ca sunt niste tepari! Am „cotizat” destul la Fan curier. Fancurier a ajuns nr 1 in Romania din cauza ca au „cotizat” multi romani la ei.

    Ia mai si schimbati tarfa asta de fancurier!

    FanCurier este cel mai scump si cel mai prost, nesimtit si neserios curier din Romania.

  67. Total nemultumit de serviciile Fan Curier Campina.
    Am comandat un pachet de la un magazine online , curierul fiind Fand Curier , platit de mine ca si client. Livrarea trebuia facuta in data de 27.07.2018, vineri, la adresa indicate in orasul Campina jud. Prahova. Dintr-o intamplare, nu am fost toata ziua la acea adreasa, fapt peentru care am sunat curierul si l-am rugat sa revina la adresa pentru urmatoare zi, Sambata.. Raspunsul curierului a fost ca, citez”eu nu mai vin sambata la adresa dumneavoastra , venti dumineavoastra la sediul Fan Curier Campina pentru a ridica coletul. Am intrebat de ce, care este motivul, si mi-a raspun sec ca el nu mai uraca pana in oras si nu vrea sa imi aduca coletul la adresa. Sambata am mers pana pe DN 1, la sediul Fan Curier Campina, cu masina personala , si am ridicat personal coletul, asta in ciuda faptului ca am platit livrarea coletului la adresa.

    Si ca o cireasa de pe tort….sa vedeti cat de mult ii intereseaza de cloientii nemultumiti

    Le-am scris pe formularul de feedback d epe site -ul lor. Primesc o intrebare in care mi se cerea nr de AWB, l-al dat. Apoi imi raspunde o doamna (domnisoara) in felul urmator:

    „Stimate client,

    Expeditia dvs a fost livrata.”

    despre ce vorbim aci????

    Am intrebat-o pe domana (domisoara) Tudorache care mi-a dar inteligentul si respectuosul raspuns, tot cu acelasi respect, daca a avut macar curiozitatea sa citeasca nemultumirea mea unde am descris concret ca acel colet nu mi-a fost livrat de catre curier din motive de nevointe-durere in dos , iar eu personal am fost de l-am ridicat de la mama naibii unde au ei sediul in Campina.

    Multumesc personal Fun Curier…chiar va pasa de clientii vostrii. Ati devenit si voi mari .

  68. Uite ce am patit eu cu ei, tot filiala de la Cluj: https://amaliapopa.ro/scrisoare-de-bun-ramas-pentru-fan-courier/
    Personal, nu voi mai apela niciodata la ei, oriunde as trimite. Curierul de la Cluj raspunde la telefon, spune ca o sa verifice daca plicul este la el, apoi inchide si nu mai raspunde, nu da niciun feedback. In centrala se promit rezolvari, dar nici macar o confirmare ca documentul ala mai exista. Si vorbim despre un document medical. Rusine, Fan Courier!

  69. Sunt client cu contract. Am ajuns la disperare cu serviciile Fan Courier. Dezastrul continua in toata tara dar mai ales in Bucuresti minim 2 zile pentru un colet Tg Jiu-Bucuresti. Sibiul sare de 3 zile. Incerci sa suni? De trei ori numai astazi, sesiuni de minim 15 minute, apeluri taxabile bine inteles, dar nici un raspuns. Poate e o afacere si asta, castiguri din apeluri telefonice. Am muncit 10 ani pentru a pune o afacere pe roate pentru ca acum Fan Courier sa-si bata joc pe munca mea. ANCOMUL nu face nimic. Institutiile statului nu fac nimic stfel ca soferii care accepta sa munceasca fac ture si de 12 ore si ajungand tarziu la sedii, expeditiile nu mai pleaca la timp. Este bataie de joc in Fan Courier. Poate se va gasi un al investitor pe piata de curierat, este loc, si vor fi servicii mai bune. Cu Fan Courier nu mai e de e de lucrat.

  70. Cineva din aceasta companie isi bate joc de locuitorii din Campina adica primesc fel si fel de colete dubioase pe care nu le-am comandat

  71. Înregistrată comandă de preluare colet în data de 1.11.2018
    Colet ridicat în data de 2.11.2018
    6 zile mai târziu a ajuns în depozitul celor din Tg. Mureş (a ajuns de parcă ar fi fost război pe drum)
    Iar pe data de 13.11.2018 a venit înapoi

    Rezultat: https://imgur.com/a/GZ5wzdK
    > cutie lovită şi ruptă
    > o parte din şasiu rupt

    De azi nu voi mai livra prin FAN Courier deşi erau preferaţii mei şi întotdeauna am crezut că oferă servicii de calitate.

  72. Recomand nimanui sa nu mai foloeasca aceasta firma de curierat , deoarece nu mai isi onoreaza livrarile si trebuie sa mergi personal la depozit enspe km pe combustibilul tau personal dupa care sa stai la o coada cu alti 15 insi.

    Orice comandati online refuzati daca este livrat sau preluat prin Fan Curier si poate cu voia lui Dumnezeu se va desfiinta aceasta insulta de firma de curierat Fan curier.

  73. Niste jeguri , incompetenti , mincinosi , de 4 zile incerc sa trimit un colet …pretind ca au fost la adresa dar nu am eu fost atent eu la telefon…am incercat sa-i sun dar ei nu raspund …maine le fac o plingere la Protectia Consumatorilor.Probabil angajatii acestei firme sunt platiti foarte prost nenorocitii si atunci isi bat joc de firma ca sa o saboteze ….sa o submineze….e o razbunare a lor vis a vis de patronii firmei …Caut alt curier.

  74. 04.04.2024
    16:30 / 17:00
    Un criminal de șofer(tanar)de la FAN CURIER era sa omoare copiii,adulți pe trecerea de pietoni de lângă biserica din micro 3 ! Parhodia Turda Oprisani 3 !!!!
    Ca el e mare criminal și smecher ca are permis și se baga în parcarea de la biserica fără sa se asigure ca OMOARA OAMENII NEVINOVATI ca el e grăbit!!!! Domnul din fata a oprit la trecere,dar CRIMINALUL DIN SPATE CU MASINA FAN CURIER , DOAMNE FERI SA OPREASCA !!!!
    RUSINE GUNOIULE! SA TE PEDEPSEASCĂ Dumnezeu! Criminalului curând o sa îți afișez și NUMELE CA ASTA MERITI !!!! CRIMINALULE !!!!!!!!
    AVEȚI GRIJA PE CINE ANGAJATI !

    Ca îs neserioși e una,dar sa omoare oamenii nevinovăți ca asa vor ei !!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.