Potrivit Dispoziţiei nr. 398 din 10 februarie 2012, se convoacă, în şedinţă extraordinară, Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, în ziua de luni, 13.02.2012, ora 14.00, în Sala de sticlă de la sediul din str. Moţilor nr. 3, cu următorul proiect al ordinii de zi:
 
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 ale Regiei Autonome de Transport Urban de Călători Cluj-Napoca, Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca şi Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca. 
2. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 2.000.000 lei de la bugetul local pe anul 2012 pentru efectuarea de reparaţii, construcţii, achiziţionarea de aparatură medicală la spitalele clujene şi pentru servicii de medicină dentară ale Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca. 
3. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 3.000.000 lei de la bugetul local pe anul 2012, în vederea susţinerii activităţilor/acţiunilor structurilor sportive din municipiul Cluj-Napoca, respectând Contractul de finanţare aprobat prin Hotărârea nr. 485/2010, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
4. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 1.600.000 lei de la bugetul local pe anul 2012 cultelor religioase din municipiul Cluj-Napoca, în vederea continuării lucrărilor de construcţie şi renovare, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
5. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 1.000.000 lei Arhiepiscopiei Vadului, Feleacului şi Clujului pentru construcţia Bisericii Ortodoxe „Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel” din cartierul Mănăştur şi a sumei de 1.000.000 lei Episcopiei Române Unită cu Roma, Greco-Catolică, de Cluj-Gherla, pentru construcţia Complexului Bisericii Greco-Catolice din Piaţa Cipariu, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
6. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 5.500.000 lei de la bugetul local pe anul 2012 Regiei Autonome de Transport Urban de Călători Cluj-Napoca, din care 5.262.075 de lei, în vederea acordării subvenţiei pe mijloacele de transport în comun studenţilor posesori ai unuia dintre cele patru carduri: Stud-Card, ISIC Student, Euro<26 Student şi OMNIPASS, în perioada ianuarie-decembrie a.c., 41.446 de lei de la bugetul local pe anul 2012 pentru transportul elevilor din Colonia Sopor la şcolile din Cluj-Napoca, în perioada 1 ianuarie–31 decembrie a.c. (cu excepţia vacanţelor), 127.662 de lei de la bugetul local pe anul 2012 pentru transportul elevilor din Pata Rât la şcolile din Cluj-Napoca, în perioada 1 ianuarie–31 decembrie a.c. (cu excepţia vacanţelor) şi 68.817 de lei de la bugetul local pe anul 2012 pentru transportul elevilor din Valea Fânaţelor la şcolile şi grădiniţele din Cluj-Napoca, în perioada 1 ianuarie-31 decembrie a.c. (cu excepţia vacanţelor), cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
7. Proiect de hotărâre privind acordarea „Diplomei de aur” şi a unui premiu în sumă netă de câte 1000 lei, din bugetul local pe anul 2012, celor 72 de cupluri clujene care au împlinit 50 de ani de căsătorie neîntreruptă, conform Hotărârii nr. 59/2012.
8. Proiect de hotărâre privind suportarea din bugetul local a sumei de 1.189.150,93 lei în cadrul Programului naţional multianual privind creşterea performanţei energetice la blocurile de locuinţe. 
9. Proiect de hotărâre privind aprobarea alocării sumei de 400.000 lei de la bugetul local pe anul 2012, pentru organizarea manifestărilor dedicate Zilelor Municipiului, Zilei Naţionale a României şi Revelionului 2013, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
10. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 6000 lei Asociaţiei Culturale Pro Transilvania pentru organizarea „Balului Operei”, cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
11. Proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 1.150.000 lei din bugetul pe anul 2012 al Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală pentru acordarea de subvenţii, în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998.  
12. Proiect de hotărâre privind aprobarea termenului limită pentru depunerea documentaţiei de solicitare a subvenţiilor conform Legii nr. 34/1998.
13. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii nr. 328/2011 (aprobarea participării Municipiului Cluj-Napoca, în calitate de membru fondator, la constituirea Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Clujean şi aprobarea actului constitutiv şi statutului asociaţiei) şi aprobarea cotizaţiei Municipiului Cluj-Napoca pentru anul 2012, la susţinerea activităţilor asociaţiei.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea numărului de burse şi a cuantumului unei burse pentru elevii din învăţământul preuniversitar de stat, aferentă semestrului II al anului şcolar 2011-2012.
15. Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de transport şi a traseelor pentru cele două microbuze special adaptate pentru transportul persoanelor cu handicap.
16. Proiect de hotărâre privind plata sumei de 13.426,60 lei, reprezentând daune morale, cheltuieli de judecată şi de executare, către Vamoş Sorin Virgil. 
17. Proiect de hotărâre privind modificarea anexei la Hotărârea nr. 181/2011 (aprobarea documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Modernizarea şi extinderea sistemului de transport public în comun în Zona Metropolitană Cluj – etapa I”).
18. Proiect de hotărâre privind modificarea art. 2 al Hotărârii nr. 182/2011 (aprobarea proiectului şi a cheltuielilor legate de proiectul „Modernizarea şi extinderea sistemului de transport public în comun în Zona Metropolitană Cluj – etapa I”). 
19. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii „Refacerea infrastructurii Oraşului Comoară, modernizare căi de acces spre centrul istoric”.
20. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului şi a cheltuielilor legate de proiectul „Refacerea infrastructurii Oraşului Comoară, modernizare căi de acces spre centrul istoric”.
21. Proiect de hotărâre privind repartizarea consilierilor locali în Comisia pentru evaluarea şi asigurarea calităţii în şcolile de stat şi particulare din municipiul Cluj-Napoca. 
22. Proiect de hotărâre privind repartizarea consilierilor locali în Comisia pentru evaluarea şi asigurarea calităţii în educaţie din grădiniţele de stat şi particulare din municipiul Cluj-Napoca.
23. Proiect de hotărâre privind radierea dreptului de servitute instituit asupra terenului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Sobarilor nr. 29, cu număr cadastral 266771, înscris în CF nr. 266771 Cluj-Napoca.
24. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor contravenţii şi sancţiuni pentru transportul neautorizat de persoane în municipiul Cluj-Napoca.
25. Proiect de hotărâre privind rezilierea Contractului de concesiune nr. 210579/2009.
26. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţie tehnice de dezlipire a imobilului cu nr. cadastral 284426, situat în municipiul Cluj-Napoca, zona Lomb.  
27. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţie tehnice de dezlipire a imobilului cu nr. cadastral 284428, situat în municipiul Cluj-Napoca, zona Lomb. 
28. Proiect de hotărâre privind revocarea parţială a Hotărârii nr. 238/2011 (trecerea din administrarea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca în administrarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului a străzilor  Oaşului, Făgetului, Borhanciului şi Drum Sf. Ion din municipiul Cluj-Napoca, pe perioada realizării proiectelor prioritare din cadrul Programului Naţional de Dezvoltare a Infrastructurii).
29. Raport privind activitatea asistenţilor personali, desfăşurată în semestrul al doilea al anului 2011.
30. Informare privind solicitarea de indexare a tarifelor pentru activitatea de salubrizare şi deszăpezire practicate de S.C. ROSAL GRUP S.A. şi S.C. BRANTNER SERVICII ECOLOGICE S.A. conform contractelor de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare.
31. Informare privind solicitarea de indexare a tarifelor pentru activitatea de salubrizare menajeră practicate de S.C. ROSAL GRUP S.A. şi COMPANIA DE SALUBRITATE BRANTNER-VEREŞ S.A. conform contractelor de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare.
32. Diverse.
 
 
 VICEPRIMAR 
        CU ATRIBUŢII DELEGATE DE PRIMAR,
                           RADU MOISIN

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.