Ministerul Agriculturii pregăteşte un brand care să ajute la promovarea produselor româneşti şi care să garanteze calitatea acestora.

Potrivit ministrului de resort, Daniel Constantin, brandul va fi creat de o firmă specializată.

„Eu aş vrea să avem un simbol cu adevărat al agriculturii româneşti. Este un brand sectorial de ţară, unul al agriculturii, iar când vorbeşti de agricultură brandul respectiv trebuie să îţi vorbească despre autenticitatea produselor româneşti, despre produse tradiţionale, despre agricultura ecologică, despre calitatea produselor, despre siguranţa produselor, precum şi despre tradiţiile din România. Eu asta le-am cerut celor care se ocupă din minister pentru această siglă. Trebuie să fie un simbol care să vorbească despre toate aceste lucruri. În mod sigur nu va fi o frunză şi nu va fi ceva banal”, a declarat Daniel Constantin, într-un interviu acordat Agerpres.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.