Un start-up din Japonia a atras fonduri de 90 de milioane de dolari pentru a trimite un vehicul pe Lună. Unul dintre scopurile misiunii este montarea primului panou publicitar la suprafaţa satelitului natural al Pământului, pe care firma vrea să proiecteze logo-urile sponsorilor, cu Terra pe fundal.

Ispace şi-a propus să pună nava pe orbita Lunii în 2019, iar anul viitor, aceasta să aselenizeze.

Printre investitorii în Ispace se află nume mari, precum Japan Airlines şi Tokyo Broadcasting System Holdings. Proiectul a început ca parte a competiţiei Lunar Xprize, organizată de Google. Prima firmă care va reuşi să ducă pe Lună un vehicul va primi premiul în valoare de 20 de milioane de dolari, informează go4it.ro.

Firma va afişa pe vehiculele spaţiale folosite logo-urile tuturor sponsorilor, la fel cum se întâmplă în sporturile auto. Începând cu 2021, Ispace va trimite la suprafaţa satelitului rovere care să caute apă. Reprezentanţii companiei sunt convinşi că sub suprafaţa Lunii sunt „miliarde de tone de apă”.

În final, Ispace vrea să stabilească „o economie pe Lună”. „Oamenii nu se îndreaptă spre stele pentru a deveni săraci. De aceea este extrem de important să creăm o economie în spaţiu”, a declarat Takeshi Hakamada, directorul executiv al Ispace.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.