Luni  18 iulie, d-na Gizella, o femeie în vârstă de 74 de ani se prezintă la I.M.L. Cluj, însoţită de fiica sa, proaspăt întoarsă din străinătate. Are braţul stâng în ghips şi craniul fisurat după o cădere, îngrozitoare, pe data de 24 iunie, în raionul de fructe al magazinul Lidl din comuna Floreşti. Pensionara călcase – nu mai ştie nici ea cu exactitate – dacă într-un rest de fruct sau într-o pojghiţă uleioasă şi a venit la instituţia medicală la insistenţele fiicei sale.  Altminteri, aşa cum a procedat toată viaţa ar fi suferit în continuare, în tăcere.

 

D-na Gizella a muncit toată viaţa onest, pe post de croitoreasă şi de-a lungul vieţii sale umile dramele nu au ocolit-o: în urmă cu ceva vreme şi-a pierdut fiul, după un tratament citostatic – susţine ea – recomandat greşit de către medici. Povesteşte, masându-şi în permanenţă cu mâna dreaptă, cea validă, craniul fisurat – cu o grimasă ce demonstrează că suportă dureri teribile: „Intrasem în magazin şi nici nu apucasem să-mi vâr ceva în coş când, ajunsă la raionul de fructe am alunecat pe ceva uleios şi m-am prăbuşit la podea. A fost o durere groaznică şi mi-am pierdut cunoştinţa, minute în şir. Doi bărbaţi, aflaţi în preajmă m-au ridicat de jos şi m-au condus spre ieşire. Biata de mine, nici măcar inspiraţie n-am avut să le iau numele, într-atât am fost de ameţită după căzătură. Apoi, ajunsă cu chiu cu vai acasă am reuşit să anunţ, în sfârşit, salvarea. M-au  transportat, de urgenţă, la U.P.U. Cluj-Napoca şi apoi, după ce mi s-a acordat primul ajutor: mi-au operat braţul stâng, la Clinica de Ortopedie, la braţul stâng. De asemenea, cei de la U.P.U. mi-au pus şi diagnosticul de traumatism cranio-cerebral, fisură a calotei craniene.  Şi de-abia de atunci au început chinurile”.  Femeia, de modă veche şi cu un bun simţ ieşit din comun a refuzat să se gândească la vreo despăgubire, cât de mică, din partea celor de la “Lidl”, până când medicii şi fiica ei, sosită din străinătate, au sensibilizat-o în acest sens. Ea speră acum ca reprezentanţii gigantului comecial “Lidl” să vizioneze caseta de supraveghere a sălii şi să facă tot ce e necesar ca să-i uşureze suferinţa şi să-i grăbească vindecarea, accidentul petrecându-se, în fond, din cauza neglijenţei angajaţilor supermarketului. După ce-au consultat-o pe d-na Gizella, medicii legişti i-au recomandat acesteia 45 de zile de îngrijiri medicale, cu posibilitatea de suplimentare, în caz că vor apărea complicaţii. Acum cele două femei promit solemn că se vor prezenta la Secţia de Poliţie din Floreşti pentru a cere, oficial, prin intermediul autorităţilor, caseta care cuprinde înregistrarea evenimentului. Dar s-a mai ivit o piedică serioasă în calea demersului lor: conform legii, obligativitatea supermarketului de a păstra înregistrările camerelor de supraveghere este de numai 20 de zile, ori, acest termen a trecut cam de multişor. Acum, modesta pensionară mizează doar pe şansa ca înregistrarea să nu se fi şters între timp şi pe bunăvoinţa firmei de a recunoaşte evenimentul, găsind totodată şi o soluţie pentru a-i oferi un ajutor material. Iar răspunsul – cam în “coadă de peşte” – nu-i dă acesteia, din start, prea multe şanse:

Referitor la incidentul petrecut încadrul magazinului Lidl din Florești, Lidl România aduce următoarele precizări:

În primul rând, dorim să asigurăm familia de întregul nostru sprijin și de colaborarea noastră pentru a găsi cea mai bună rezolvare. Cazul ne-a fost adus la cunoștință de către colegii de la Serviciul de Relații cu clienții, ca urmare a unei sesizări primite telefonic de la fiica clientei noastre, pe data de  6 iulie, iar în acest moment investigăm parcursul evenimentelor. Din informațiile pe care le deținem, clienta nu a sesizat incidentul în magazin la momentul producerii lui, respectiv 24 iunie. În acest sens, am demarat o verificare internă a situației pentru a putea determina modul în care s-a petrecut incidentul și am luat legătura cu familia clientei în vederea clarificării situației. Vă asigurăm că în acest moment depunem toate eforturile pentru rezolvarea optimă a acestei situații. Cu stimă, Echipa Lidl”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.