Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători locali de produse cosmetice, a câștigat, pentru a doua oară, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. De asemenea, în cadrul aceleiași competiții, compania a fost premiată și cu Gold Award pentru noua cremă GreenStem Antiaging de zi matifiantă.

“Suntem onorați să fim, pentru a doua oară, premiați cu două dintre cele mai mari distincții acordate de Monde Selection în cadrul competiției World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirmă faptul că suntem pe drumul cel bun în ceea ce privește dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce în ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respectă standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local

Referitor la impactul pe care îl vor avea în vânzări cele două premii câștigate anul acesta, Susana Laszlo estimează că acestea vor aduce un aport considerabil în cifra de afaceri din 2014, mai ales datorită faptului că ingredientul activ folosit în gama GreenStem reprezintă o noutate în materie de produse cosmetice, fiind destinată unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat. Aceasta a mai adăugat că, şi în 2013, câştigarea premiului în cadrul Word Quality Selections 2013 a avut un impact pozitiv în business-ul companiei.

“Încă de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primită atât pe piața locală, cât și pe cea de export, iar câștigarea unui premiu internațional a atras după sine și mai multă atenție din partea publicului. Astfel, în 2013, produsele din cadrul acestei game au însumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizată pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.

Conform reprezentantei companiei, câştigarea premiului în 2013 a dus la o creştere a interesului pentru gama Bioliv şi pe pieţele externe. Astfel, dacă anul trecut doar 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de această gamă, în acest moment ponderea a ajuns la peste 10%. Susana Laszlo a subliniat, de asemenea, că anul trecut Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.

Bioliv si GreenStem – game inovatoare pe piaţa de cosmetice

Crema Bioliv Antirid de zi s-a diferențiat, încă o dată, de celelalte produse participante în concurs datorită ingredientelor naturale și inovatoare pe care le are în compoziție. Produsul are în componența sa o combinație de ingrediente active valoroase, precum uleiul de măsline bio,  extractul bio din frunze de măslin, și o tripeptidă cu acțiune similară cu cea a botoxului, care dispune de proprietăți puternice de intensificare a sintezei colagenului și a acidului hialuronic proprii pielii. Toate acestea conferă preparatului o acțiune antirid remarcabilă, demonstrată prin teste in vitro de către producătorul ingredientului activ.

Crema GreenStem Antiaging de zi matifiantă, înscrisă pentru prima oară în concurs, dispune, de asemenea, de o serie de ingrediente inovatoare. Celulele stem din muguri bio de argan reduc adâncimea ridurilor cu până la 26% și cresc densitatea pielii cu până la 12%, iar pudra de orez garantează efectul matifiant al cremei.

De asemenea, un alt avantaj al celor două produse câștigătoare a constat și în faptul că ambele creme au fost create pe baza unor rețete moderne, care nu conține parabeni, siliconi sau coloranți. Dincolo de toate acestea, la premierea produselor Cosmetic Plant a contribuit, în viziunea companiei, şi atenţia faţă de mediul înconjurător al companiei.

„Conștienți de faptul că resursele pentru a crea cremele GreenStem sunt limitate, am ales un furnizor de celule stem din argan atent cu mediul înconjurător. Pentru a proteja specia, care este inclusă de UNESCO în World Heritage of Humanity, cercetătorii utilizează doar o infimă cantitate de țesut provenit din muguri, pe care o prelucrează printr-o tehnologie specială pentru a obține acest extract lipozomal activ și astfel copacul nu este distrus”, a precizat Susana Laszlo.

 

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacerea de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel național  în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia,  în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan şi Austria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul bio-activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.