Potrivit studiului Trusted Brands 2011, realizat de Reader’s Digest în perioada septembrie – noiembrie 2010, românii au foarte mare încredere în brand-ul “Dacia”. Constructorul auto româno-francez  s-a clasat pe primul loc în topul încrederii în România, pentru al doilea an consecutiv.
Dacia-Group Renault a depăşit branduri precum Mercedes-Benz şi Volkswagen, încrederea în marca autohtonă urcând de la de la 16,5% (în 2010) la 19,8% (în 2011).
În 2007, 2008 şi 2009, cea mai de încredere marcă auto din România a fost Mercedes-Benz. De cealaltă parte, Volkswagen a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto în cinci din cele 16 ţări europene: Austria, Belgia, Germania, Polonia şi Elveţia.
Toyota a fost aleasă în patru ţări (Finlanda, Olanda, Portugalia şi Rusia), iar Opel numai în Croaţia şi Ungaria.
Studiul Reader's Digest privind cele mai  de încredere mărci auto se realizează anual, începând cu 2001, în 16 ţări europene, pe mai mult de 33.000 de respondenţi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.