O cursă a companiei Tarom care trebuia să plece sâmbătă seara din Amsterdam către Bucureşti a rămas blocată pe aeroportul olandez din cauza unor defecţiuni tehnice. Blocajul a durat peste 12 ore şi, în plus, şase pasageri au rămas în Amsterdam, pierzând o cursă de întoarcere pusă la dispoziţie de Tarom. Reprezentantul local al Tarom a fost revocat din funcţie. Aproximativ 120 de pasageri au așteptat în aeroportul din Olanda.

Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineaţa pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT şi a decolat cu o oră întârziere.

Werner Wilhelm Wolff , directorul general al Tarom, a dispus constituirea unei comisii care să cerceteze „aspectele tehnice şi operaţionale care au generat anularea intempestivă a zborului Amsterdam-Bucureşti”, se arată într-un comunicat transmis duminică de compania aeriană.

„Directorul general, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei şase pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că Tarom caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti. De asemenea, directorul companiei a precizat că Tarom va respecta cu stricteţe legislaţia şi va acorda compensaţiile prevăzute de prevederile internaţionale”, se arată în comunicatul companiei aeriene.

De asemenea, „constatând deficienţe majore în comunicarea cu reprezentantul Tarom Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcţie”.

Sursa foto digi24.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.