Fostul deputat PRU Sebastian Ghiță a lansat miercuri seară noi acuzații, susținând că așa-numitul „Binom SRI-DNA” îl are prizonier pe însuși președintele Klaus Iohannis.

Ghiţă a prezentat la România TV o serie de imagini despre care susține că demonstrează legătura strânsă pe care ar fi avut-o cu generalul SRI Florian Coldea. Concret, omul de afaceri a spus că a fost în februarie 2010 înaintea congresului PSD într-o vacanţă exotică cu Florian Coldea.

Ex-parlamentarul spune că a petrecut mai multe vacanţe împreună cu Coldea şi cu familiile în străinătate şi că șeful operativ al SRI se ferea ca Traian Băsescu să afle despre relaţia lor de prietenie.

Redăm mai jos explicațiile lui Sebastian Ghiță:

„Poate vă întrebaţi de ce am făcut toate aceste dezvăluiri şi de ce am avut curajul să spun ceea ce cred eu că s-a stricat în România în ultimii ani şi cine sunt cei care în opinia mea sunt vinovaţi. Am făcut-o pentru că deja lucrurile avansează galopant spre un fel de teroare căreia nimeni nu-i va mai putea rezista.

În ultima apariţie v-am prezentat mai multe date despre relaţiile cu Coldea şi Kovesi. Am să mă concentrez pe legătura cu Florian Coldea. La începutul lui 2010 în debutul lunii februarie am fost împreună cu familiile în Seychelles, doar noi. Era înainte de congresul PSD şi am hotărât să mergem într-o vacanţă, înt-o insulă exotică. Am stat împreună şi se poate verifica uşor. Am stat la Hilton Seychelles SPA. Dintr-o întâmplare am găsit acasă pliantul de la hotel. Am stat 10 zile şi îmi aduc aminte că îl rugam să-l ajute pe Ponta să câştige alegerile PSD, însă Coldea îmi spunea că Băsescu nu-l vrea pe Ponta. Diaconescu, Geoană, oricine, dar să nu ajungă Ponta la PSD a fost mesajul.

Dan Andronic de la EVZ poate să confirme că ne-am intersectat la întoarcere pe aeroportul din Istanbul. Atunci a stat de vorbă la îmbarcare în avion şi cu mine şi cu Coldea. Florian Coldea s-a speriat de Andronic şi deşi avea bilet la business s-a dus la clasa economic. Îi era frică să nu afle Băsescu cu cine a fost în excursie”.

Totodată, Sebastian Ghiţă a prezentat o imagine despre care afirmă că a fost surprinsă într-una dintre vacanţele petrecute cu Florian Coldea.

Mai mult: Sebastian Ghiță a declarat că în octombrie 2012 a fost cu Vasile Dîncu şi cu propriul cumnat Cristi Anastasescu la o vilă din Toscana.

„Rezultatul celor 10 ani de teroare (din mandatele lui Traian Băsescu – n.r.) a fost aducerea lui Iohannis la putere împreună cu tehnocraţii lui Cioloş de la Bruxelles. Iohannis este prizonierul lui Coldea şi lui Kovesi.

Rezultatul celor 10 ani de teroare a fost aducerea lui Iohannis la putere împreună cu tehnocraţii lui Cioloş de la Bruxelles. Iohannis este prizonierul lui Coldea şi lui Kovesi.

Îi e frică de ce dosare îi pot face lui Carmen Iohannis. Ameninţarea planează şi asupra preşedintelui. De 10 ani Coldea şi Kovesi conduc SRI şi Parchetele şi se sprijină reciproc. Anihilează orice ameninţare la adresa lor”, a mai zis Ghiță.