Decebal Cotoc, proprietarul Amprenta Advertising şi al posturilor de radio Impuls şi Napoca FM, a primit închirierea spaţiului din Piaţa Unirii din centrul municipiului Cluj-Napoca pe gratis pentru două zile. Pentru a treia zi de evenimente trebuie să plătească doar 1.296 de lei. Între timp, primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, este invitat constant în cadrul celor două posturi de radio. Festivalul ”We are rocking the city” primeşte un preţ infim pentru închirierea Pieţei Unirii, iar Amprenta Advertising nu şi-a respectat contractul semnat cu oficialii de la Cluj Arena şi nu au plătit avansul. Suntem curioşi dacă cei de la Cluj Arena vor mai fi disponibili să mai semneze vreun contract cu Decebal Cotoc&Co după ce pe ultimul moment nu şi-a respectat contractul. Cu toate acestea, cei de la Cluj Arena au găsit repede un alt eveniment, de IT, care va fi organizat în aceeaşi perioadă.

 

Profit. Totul e legat de profit. Faci profit când anunţi un concert pe un stadion şi apoi schimbi locaţia pentru Piaţa Uniri, unde acustica este mult mai slabă. Faci profit când nu îţi pasă de contractul cu cei de la Cluj Arena şi nu plăteşti avansul. Nici nu îl reziliezi, doar anunţi în presă că îţi schimbi locaţia. Piaţa Unirii este un spaţiu mult mai ieftin. Dacă cunoşti pe cine trebuie… Sau dacă îl chemi pe Emil Boc în emisiune.

Concertul Billy Idol se mută de pe Cluj Arena în Piaţa Unirii din Cluj-Napoca. Ceea ce nu se spune este că Primăria Cluj-Napoca oferă acest spaţiu aproape pe gratis lui Decebal Cotoc, proprietarul agenţiei Amprenta, organizatorul concertului. Preţul de închiriere pentru cei 3.600 de mp din Piaţa Unirii din centrul municipiului Cluj-Napoca este de 1.296 de lei. Da, este vorba de 0,36 lei/mp pentru închirierea centrului pentru o zi. Şi acest tarif se percepe doar pentru una dintre cele trei zile de evenimente organizate de Amprenta Advertising în centrul municipiul Cluj-Napoca. Pentru celelalte două zile oficialii autorităţii locale nu percep nicio taxă. Întrebaţi dacă oricine organizează orice eveniment cultural în Piaţa Unirii poate închiria spaţiul pe gratis, oficiali Primăriei s-au eschivat: “Depinde de eveniment. Dacă e cultural, atunci putem discuta”, arată un oficial al Primăriei municipiului Cluj-Napoca.

 

Costul de 45 de ori mai mic

Închirierea Cluj Arena ar fi costat agenţia Amprenta Advertising 13.000 de euro. Preţul cerut de Emil Boc şi de subordonaţii săi este de 45 de ori mai mic decât preţul de pe stadion. Cu toate acestea, cei de la Cluj Arena au găsit rapid un înlocuitor pentru Amprenta Advertising.

“Mi se pare cel puţin supărător, după ce luni de zile aţi făcut reclamă „Billy Idol pe Cluj Arena”, să mutaţi concertul într-o piaţă. Nu ştiu câte bilete s-au vândut, dar nu cred că s-au vândut aşa puţine încât să ne înghesuiţi în Piaţa Unirii. Degeaba am cumpărat bilete la Golden Ring, scrie un clujean pe pagina de Facebook a Amprenta Advertising”, a arătat un clujean pe pagina de Facebook a Amprenta Advertising.

“Păcat; acustica unei arene este cu totul altceva”, scrie alt clujean pe aceeaşi pagină de Facebook.

Emil Boc

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.