Ginerele lui Ioan Rus, ministrul Transporturilor in guvernul Ponta- Vasile Puscas, a inceput pe 31 martie sa construiasca un mall in locul fostei fabrici de bere Ursus. Acesta a mai construit doua cladiri in Cluj-Napoca: una pe Calea Dorobantilor si una in spatele Pietii Mihai Viteazu. Vasile Pușcaș(foto principal- stanga) anunță pe propriul site că începe construcția unui mall și a unui complex rezidențial, oficialii Primăriei Cluj-Napocaa confirmând că ar fi vorba despre un ansamblu mixt. Ginerele lui Rus a cerut prin intermediul unui Plan Urbanistic Zonal(PUZ) transformarea zonei în care a fost construită fabrica de bere Ursus din UTR A3 în UTR CA 1. Pe înțelesul tuturor, este vorba de o zonă în care se poate construi orice: de la locuințe la spații comerciale, chiar spitale și unități de învățământ. 

 

UPDATE2 : Vasile Puscas stie termenul finalizării fără să aibă autorizații de construire

 

Vasile Puscas induce în eroare populatia spunand ca apartamentelor vor fi finalizate in septembrie 2016, iar malul in decembrie acelasi an. Cum poate să inducă acest lucru dacă nu există o autorizație de construire pentru respectivul complex? Oare are ”asigurată” Vasile Pușcaș autorizația de construire înainte ca aceasta să fie emisă de Primăria Cluj-Napoca. Acest lucru ar fi destul de grav.

 

UPDATE: O sursă oficială din Primăria Cluj-Napoca ne-a declarat că Vasile Pușcaș nu are autorizație pentru construcțiile propriu-zise.

”Autorizatia 369/31.03.2015 se refera doar la lucrarile de organizare de santier. Pentru lucrarile de investitii(cladirile propriu-zise) urmeaza sa se elibereze alte autorizatii”, a declarat sursa citată.

Cum arata lucrarile de la Fosta Fabrica de Bere Ursus:

lucrari fosta fabrica de bere ursus calea manastur 2-4

„Pentru adresa Calea Manastur nr. 2-6 a fost eliberata autorizatia de construire nr. 369 din 31.03.2015, beneficiar S.C. FLORISAL S.A.  si S.C. DRUSAL S.A.   pentru obiectivul ORGANIZARE DE SANTIER PENTRU CONSTRUIRE ANSAMBLU MIXT”, se arata in cadrul raspunsului oferit la solicitarea ziarului gazetadecluj.ro de către Primăria Cluj-Napoca.

Mai citește și alte articole despre Vasile Puscas:

Alin Tișe acuză arhitecții că-i favorizează pe Ioan Rus și Iosif Pop în defavoarea lui

Pe timp de criza afacerile sunt dedicate USL

 

Ce poate construi Vasile Puscas in zona fabricii de bere Ursus

[ot-caption title=”Vasile Puscas isi va construi o super cladire in locul fabricii de bere. Foto: voceatransilvaniei.ro” url=”http://gazetadecluj.ro/wp-content/uploads/2015/04/platinia-cluj.jpeg”]

Vasile Puscas poate construi aproape orice in locul fabricii de bere Ursus:

”Zona mixtă incluzând locuire colectivă și activități de administrative, financiar-bancare, comerciale cu caracter intraurban, culturale, de învățământ, de sănătate, sportive, de loisir public, de turism cu caracter intraurban, aferente infrastructurii de transport public, parcaj supraetajat”, se arată în cadrul noului PUZ, aprobat in decembrie 2014.

Gazeta de Cluj va relata inca din 2011 despre afacerile imobiliare ale ginerului lui Ioan Rus. Citeste articolul scris de Razvan Robu aici. Publicatia noastra va urmari in continuare felul cum isi desfasoara afacerile cel mai important om din social-democratia transilvană si rubedeniile sale.

3 COMENTARII

  1. ceea ce scrieti e o prostie fara margini. Daca in 1-2 luni are autorizatie, inseamna ca la 1 iunie incepe. Avand bani pt asa investitie, garantat la 1 martie e terminata lucrarea. Daca a dat termen 1 sept e baiat precaut. Iar voi va agitati aiurea si fara sens in cautare senzational!!!!

  2. Va mai amintiti?
    Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro… Insa, prejudiciul real se ridica la aproximativ 160 milioane de euro?
    “Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov, societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare.
    Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase.
    De necrezut , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Astfel, pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans.
    Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private.
    Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu.
    De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători”
    Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu DUMITRESCU CLAUDIU , director in Ministerul Transporturilor , cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTIN DOROBANTU, care acum este angajatul firmei Regiotrans Brasov, dar şi cu unul dintre actualii directori generali ai companiei de stat Iosef Szenteş, unul dintre artizanii „ţesăturilor” din mersul trenurilor pentru interesul privaţilor. Totodata, Costel Coman era in relatii extrem de apropiate si cu cei doi tesatori ai mersului pe 2015, adica directorii de la CFR SA- Viorel Scurtu si Marian Cotofana.
    Mai trebuie subliniat ca Alexandrina Gatej a condus CA de la CFR Calatori inca de pe vremea lui Ovidiu Silaghi si ea in calitate de presedinte al bordului administrative a aprobat “performantele manageriale de execeptie”, cercetate acum de DNA, regizate de catre fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara.
    In plus, Ioan Rus a mentinut-o in CA de la CFR Calatori pe Dana Galbeni Rachila, cea despre care Curtea de Conturi a Romaniei a precizat ca este vinovata pentru acordare de indemnizatii ilegale de peste 1.300.000 de euro la companiile de sub tutela Ministerului Transporturilor.
    Tot Dana Galbeni Rachila este cea care in anii trecuti a avut afaceri impreuna cu “regina” achizitiilor de la CFR Calatori, Carmen Maria Popescu.
    Practic, prin aceste numiri, ministrul Ioan Rus a continuat campania de promovarea a oamenilor garantati de Ovidiu Silaghi si Relu Fenechiu, finalizand practic opera de garare pe linie moarta a CFR Calatori”

    PS:
    ,,Când vei constata că, în scopul de a produce, trebuie să obţii aprobarea de la acei care nu produc nimic, când vei observa cum banii se scurg spre cei care nu activează în bunuri, ci în favoruri, când vei înţelege că o mulţime de oameni se îmbogăţesc prin luare de mită şi influenţa lor e mai eficace decât munca lor, că legile nu te protejează contra lor, ci dimpotrivă, ei sunt cei care sunt protejaţi impotriva ta, când vei descoperi că este răsplătită corupţia iar onestitatea devine un sacrificiu de sine, atunci vei putea spune fără teamă de a greşi, că soarta societăţii în care trăieşti, este condamnată.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.