Festivalul Untold a adus beneficii până și constructorilor de blocuri. După încheierea festivalului ce a pus Cluj-Napoca pe harta europeană, clujenii, oamenii gospodari de altfel, au refuzat să accepte că afișele publicitare ar putea fi aruncate și s-au pus pe colecționat bannere cu cele mai mari nume din industria muzicală.

Angajații dintr-un șantier în lucru au ales să folosească afișul cu  Avicii și alți artiști ce au fost prezenți pe scena festivalului, drept perdea la fereastra de la etajul construcției. Muncitorii colecționari nu au făcut mari discriminări și au achiziționat și un afiș cu Electric Castle, însă l-au poziționat pe gard, mai joi decât festivalul ce s-a încheiat la începutul lunii august.

benefici untold
Sursa foto: Facebook.com

„Nu e prima dată când vedem improvizații de genul. Să vedeți când vine campania electorală că pe la sate, gospodinele folosesc afișele cu politicieni ca și hârtie pe rafturile unde își așează paharele și cratițele. Dar trebuie să recunoaștem că au preferințe în materie de evenimente de acest gen și că au ales să expună afișul cu UNTOLD sus și cel cu Electric pe gard, acoperit” relatează un clujean.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.