Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, susține valorile și frumusețea autentică prin campanii promoționale dedicate consumatorilor care trec pragul magazinelor Farmec și Gerovital, dar și hypermarketurilor partenere. Pe durata lunii martie, admiratorii brandurilor din portofoliul Farmec vor beneficia de reduceri la produsele lor preferate, iar posesorii cardului de fidelitate care vor achiziționa casete sau borsete cadou, vor fi răsplătiți cu surprize și cadouri oferite de consultanții de frumusețe prezenți în magazine.

„Obiectivul promoțiilor, ca în fiecare an, este acela de a oferi câte un zâmbet fiecărei doamne sau domnișoare, prin activități derulate atât în magazinele de brand, cât și în magazinul online. Astfel, de 1 martie, toate femeile vor fi întâmpinate în cele 21 locații Farmec și Gerovital cu mărțișoare, precum și servicii de consultanță personalizate și testări de produse. În plus, personalul specializat Farmec va derula în perioada 1 – 8 martie demonstrații de machiaj cu produse din gama Gerovital Beauty, în cadrul unor evenimente organizate în colaborare cu centrele comerciale din marile orașe”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Continuând seria de inițiative dedicate publicului feminin, Farmec oferă clientelor care achiziționează produse din portofoliul companiei, în perioada 1 martie – 8 aprilie, bijuterii cu cristale Swarowski, precum și produse cosmetice din gama Aslavital.

În 7 și 8 martie, cadourile perfecte pentru mame, soții și femeile speciale din viața tuturor, au discounturi de până la 20% în magazinele de brand Gerovital și Farmec. Promoțiile din luna dedicată femeii sunt implementate atât offline, cât și online. Comenzile din magazinul online din martie le aduc clienților premii garantate, constând în produse cosmetice pentru îngrijirea tuturor tipurilor de ten, dar și bijuterii.

Astfel, pentru clienții magazinului online Farmec, perioada răsfățului suprem se desfășoară de pe 1 martie până pe 14 aprilie. În funcție de sumele comenzilor plasate online, consumatorii vor beneficia de cadouri elegante și surprinzătoare, printre care Apa de argilă remineralizantă Aslavital, Crema intens hidratantă Aslavital sau premii zilnice ce constau în bijuterii Swarowski, oferite în cadrul Tombolei Frumuseții.

Pentru că Farmec admiră și apreciază româncele și feminitatea acestora, în perioada 1-8 martie, în rețeaua hipermarketurilor Auchan, toate cumpărăturile care vizează produse cosmetice în valoare de minimum 15 lei, vor fi însoțite de un lac de unghii Farmec cu șnur de mărțișor.

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La sfârşitul anului 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

 

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: https://www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.