Consorțiul format din firmele Corsan – Corviam Construccion SA – Consinit SRL – Road Consulting& Design Solution SRL – Via Design SRL, care lucrau în asociere pe tronsonul Suplacu de Barcău-Borș din cadrul Autostrăzii Transilvania, a părăsit șantierul, deși statul plătise încă din septembrie anul trecut un avans de aproximativ 100 de milioane de euro.

În același timp, CNAIR a anunțat încă de la începutul lunii noiembrie 2016 că va rezilia contractul pentru tronsonul Suplacu de Barcău – Borş care are o lungime de 60 de km. Dacă lucrurile ar fi mers cum trebuie, tronsonul respectiv ar fi trebuit finalizat, potrivit contractului, în iulie 2017.

”De la emiterea Ordinului de Începere pentru execuţia lucrărilor aferente autostrăzii Suplacu de Barcău – Borş, din luna iunie 2015, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a solicitat Antreprenorului să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, urmărind în paralel activitatea desfăşurată pe şantier. În toată această perioadă, Antreprenorul şi-a demonstrat incapacitatea îndeplinirii obligaţiilor contractuale prin lipsa de mobilizare în vederea finalizării lucrărilor la acest obiectiv. Având în vedere întârzierile înregistrate la lucrările de execuţie pentru autostrada Suplacu de Barcău – Borş, CNAIR SA a emis penalităţi în valoare de 75 milioane lei. De asemenea, în acelaşi context, compania şi-a arătat intenţia de a rezilia contractul, luând în calcul şi relicitarea proiectului, astfel încât acest obiectiv să poată fi finalizat. În consecinţă, firma constructoare, demonstrând că este în incapacitate financiară şi organizatorică, a transmis o Notificare prin care solicită rezilierea contractului”, arată reprezentanții companiei de Drumuri și Autostrăzi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.