Firma Sea Bell Trading, cu afaceri de 3 milioane de euro anul trecut din importul şi procesarea cărnii de peşte, a semnat cu Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional de Pescuit (AM-POP) un contract de 2,6 milioane de lei (0,6 milioane de euro) pe bani europeni pentru a promova în perioada iulie 2013 – septembrie 2014 consumul de peşte în Bucureşti, Cluj şi Satu-Mare. Banii sunt luaţi pentru spoturi radio şi TV, scrierea de comunicate de presă, participarea la târguri şi expoziţii“, dar şi pentru a distribui pixuri, afişe şi pliante sau montarea de postere în supermarketuri. Directorul general al AM-POP este Ciceronis Cumpănăşoiu.

Sea Bell Trading va cheltui aproape 186.000 lei (41.000 euro) pentru materiale de promovare, alţi 299.000 lei (67.000 euro) vor acoperi redactarea comunicatelor de presă, iar 20.000 lei (4.500 euro) sunt alocaţi pentru „inserarea“ de articole pe site-ul www.consumapeste.ro.

ZF.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.