Chicco Cluj a organizat, ieri, un eveniment ocazionat de redeschiderea magazinului. În magazinul Chicco Cluj, strada Iuliu Maniu nr 43, veți avea ocazia să descoperiți noua colecție de haine și încălțăminte Chicco pregătită în această primăvară pentru cei mai simpatici copilași, dar și celelalte produse Chicco (accesorii pentru bebeluși, jucării, cărucioare și scaune auto, etc).

501ebab2-05ec-4cb5-a8ad-522778062ee5

Chicco este destinația unică pentru o femeie însărcinată. Viitoarea mamă va găsi aici o gamă variată de produse

”Dânsa va găsi aici absolut tot ceea ce este necesar pentru copilașul ce va să vină, pornind de la partea de îngrijire, alăptare, plimbare, joacă și trecând până la partea de îmbrăcăminte și încălțăminte. Acum am redeschis magazinul după șase ani de zile, am simțit nevoia să îl primenim puțin și să trecem pe același model pe care îl practică și firma Chicco din italia: culori blânde, lumină multă, focus pe elementele principale ale expunerii”, a declarat pentru Gazeta de Cluj, Ruxandra Burcea, managerul general Chicco.

0b79c834-acc1-45d6-8db0-67ac5666e240

Chicco vorbește și limba tatălui, este un loc unde poate să își depășească barierele. 

”Magazinul prezintă o destinație. L-am gândit în ideea în care vrem să vorbim și limba tatălui, nu doar să ne adresăm mamei și copilului implicit, pentru că de ceva timp tatăl intervine foarte mult în creșterea, dezvoltarea, educarea noului născut. Dincolo de faptul că avem acea obligativitate, de a sta o lună în concediu, acasă, prin lege, tatăl devine mult mai activ, tatăl este mult mai prezent în viață de familie și atunci ne-am gândit să îi ușurăm activitatea prin magazinul nostru, să înțeleagă mai ușor produsele, colegele din magazin, consilierii, știu toate aceste aspecte și încearcă să îl ajute pe tată să își depășească toate barierele pe care le presupune”, povestește Mircea Rădulescu, directorul executiv Chicco.

96fa4b8d-6e57-48f9-9d5f-e4d5c19a6357

Ce aduce nou magazinul Chicco?

”Este un loc în care tatăl se regăsește. Asta este ceea ce aducem ca noutate, dincolo de produse, dincolo de expertize. Brandul în sine este născut dintr-o nevoie. Fondatorul acestui business a încercat să îi facă soției viața mult mai ușoară în momentul în care a apărut primul copil. Chicco este diminutivul de la Enrico, primul născut din familia lui Catelli, și a constatat ca soția ar fi avut nevoie de ceva care să o ajute să sterlizeze mai repede biberoanele. Așa s-a născut soluția de sterilizat, care este un produs, cred eu, că este unic pe piață, nu în România, ci în lume. Apoi biberonul trebuie să fie încălzit sau laptele trebuie să fie încălzit, a creat încălzitorul, ideea a fost să păstreze laptele cald. Este poate unul dintre cele mai inovative mărci și este născută din nevoie. Nu este marketing în spate, este nevoia descoperită stând aproape de soție”, mai adaugă Mircea Rădulescu.

7b251bd2-bea7-4d7e-88fe-e9a16a90457a

Chicco este cel mai mare brand pentru copii din toată Europa. Chicco face parte din ARTSANA Group, grup la nivel mondial , o companie de stil de viață holistică, inovatoare, care cuprinde tot ce ai nevoie pentru a avea grijă de toate generațiile unei familii, de la sistemele de alimentare pentru copii la produse cosmetice pentru consumabile medicale .

4417f763-cea4-424f-87b4-e96210bff128

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.