Începând cu acest an, un zbor între aeroporturile Avram Iancu şi Henri Coandă va ajunge să coste 40 de lei. Operatorii aerieni se bat acum pe o cursă care ani la rând părea neinteresantă pentru companiile private.

Wizz Air a venit cu tarife la jumătate de preţ începând cu 39 de lei, din 22 iulie, înainte cei de la Blue Air anunțau prețuri începând cu 89 de lei. Aparent, este o bătălie a operatoriilor aerieni pentru această cursă, chiar dacă în urmă cu câțiva ani nu reprezenta niciun interes. Prețul unui bilet de avion e cu minus un 0 acum. Tarom avea prețuri de 400 de lei până în capitală.

„Zboruri vor fi în fiecare zi, cu excepţia sâmbetelor, iar din octombrie vom avea pe această rută două curse pe zi. De asemenea, din acest an inaugurăm alte patru curse internaţionale, la Berlin Schoenefeld (3 iulie), Doncaster Sheffield (22 iulie), Billund (23 iulie), Alicante (24 iulie), toate la preţuri minime între 109 şi 179 de lei”, a informat joi, la Cluj, Owain Jones, chief corporate officer la Wizz Air.

Wizz Air va avea 19 aeronave pe cele nouă aeroporturi pe care activează în România, cele mai multe la Bucureşti (8), Cluj (4) şi Timişoara (2) şi 600 de angajaţi. Investiţiile realizate în România sunt de 2 miliarde de euro, iar odată cu aceasta aduc încă 3.300 de locuri de muncă.

Compania a făcut o comandă de 110 avioane A 321 până în 2019, iar până în 2024 se va dota cu 150 de aeronave noi. La nivel internaţional, Wizz are 22 de baze în 12 ţări şi 420 de rute, 2.600 de angajaţi şi o flotă de 67 de aeronave Airbus 320 şi 321. Ea are o cotă de piaţă de 28,60% în România, urmată de Tarom (24,30%), Blue Air (14,50%), Ryanair (6,70%), Lufthansa (6,60%), alte companii (19,30%).

Sursă: Ziua de Cluj

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.