Sistemul de ticketing pe mijloacele de transport în comun este funcțional din luna septembrie 2015 când în Cluj-Napoca au fost puse în funcțiune, pe parcurs, 61 de automate. După ce s-a așteptat ani de zile pentru a fi funcțional, sistemul de ticketing a apărut în sfârșit. Dar bucuria nu e mare pentru că la scurt timp, cele mai multe dintre nu mai funcționează, iar clujenii sunt nemulțumiți.

”M-am chinuit 1-2 ore ajutată de o încasatoare de pe Memorandumului și am luat cardul. Acum, de o săptămână mă chinui să-l încarc. Azi, 18.04.2016, (n.r. ieri) la fel, la toate aparatele de pe centru – Memo până la Sora și Piața Mihai Viteazul, nu se putea plăti cu bancnote. Ori nu am la mine 20 lei în monede 50, bani și 10 bani ca să-mi încarc portofelul electronic. Ce credeți că e de făcut? O să fie și la noi funcționale aceste aparate? Dar cele de pe autobuze? Că și alea din trei autobuze, poate un aparat pe un autobuz e funcțional”, a povestit un clujean.

Sistemul de ticketing este un sistem complex bazat pe utilizarea cardului contactless ca suport pentru achiziționarea și validarea titlurilor de călătorie în rețeaua de transport public din Zona Metropolitană Cluj. Sistemul este alcătuit din 61 automate stradale pentru vânzarea titlurilor de călătorie, sistem de validare în mijloacele de transport și în stații, centre de vânzare și panouri de informare a călătorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.