Mai mulţi clienţi BCR au descoperit că le dispar bani din conturi în urma unor plăţi cu cardul. Banii le-au fost restituiţi, dar în unele situaţii clienţii băncii au fost puşi în situaţia să nu poată face plăţi cu carduri pe care ar fi trebuit să aibă fonduri suficiente, scrie adevarul.ro
Mai mulţi clienţi ai BCR au reclamat că le dispar bani din cont fără consimţământul lor. Într-unul dintre cazurile identificate de „Adevărul”, banii au fost restituiţi după câteva zile. Într-un alt caz, problema este în curs de soluţionare, dar din cauza acestor disfuncţionalităţi unii dintre clienţi au fost puşi în situaţia de a nu putea să facă plăţi cu cardul, pe care ar fi trebuit să aibă, în mod normal, fonduri suficiente.
Reprezentanţii BCR au transmis, la solicitarea „Adevărul”, un punct de vedere prin care confirmă problemele relatate de clienţii intervievaţi de ziar, dar potrivit BCR, problemele s-au rezolvat punctual.