Wizz Air a anunțat, marți, că a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile clienților săi, anunță compania aeriană într-un comunicat de presă.
Wizz Air anunță că a luat această decizie din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19.
Pe lângă introducerea procesului de rambursare automatizat, Wizz Air își va dezactiva temporar funcția de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă
Reprezentanții companiei aeriene dau asigurări că, deși va dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate și clienții vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate.
„În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate”, se mai arată în comunicatul de presă remis MEDIAFAX.
Wizz Air mai spune că procesul automat de rambursare a banilor pentru agențiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare și le cere pasagerilor care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online –să ia legătura cu compania de la care și-au achiziționat biletel.