Este cunoscut faptul că managerul Spitalului Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca, Claudia Gherman, nu este tocmai prietenă cu concursurile, de cele mei multe ori generându-se discuții aprinse care au dus și la demisia mai multor medici.
De această dată, managerul spitalului s-a gândit să scutească timpul și bătăile de cap generate de eventualele probe de concurs și a anunțat că angajează personal medical, auxiliar și TESA, doar în baza unui dosar și a unui interviu.
Pozițiile vacante sau temporar vacante sunt următoarele:
– 22 posturi de asistent medical generalist licențiat;
– 2 posturi de tehnician de radiologie licențiat;
– 14 posturi de infirmiere;
– 7 posturi vacante de îngrijitoare ;
– 5 posturi de brancardieri;
– 5,5 posturi de registratori medicali;
– 1 post de asistent social principal;
– 1 post de farmacist specialist;
– 1 post de farmacist cu drept de liberă practică;
– 1 post de consilier juridic II;
– 3 posturi de economist specialist IA;
– 2 posturi de inginer specialist IA;
– 3 posturi de muncitor calificat I – tinichigiu, fochist, instalator.
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă următoarele acte:
cererea, în care se menţionează postul pentru care doreşte să concureze, însoţită de
declaraţia privind consimţământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
conform prevederilor Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea
datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare
a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu
modificările ulterioare – (anexele nr. 2 şi 4)
copia actului de identitate în termen de valabilitate, certificat de naştere, certificat
de căsătorie, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă
efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea
condiţiilor specifice ale postului;
copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţe care atestă vechimea în muncă,
în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente
penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează – (anexa nr. 3);
adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie sau certificat medical din care
să rezulte că este apt din punct de vedere fizic şi neuropsihic pentru exercitarea
activităţii pentru postul pentru care candidează (se acceptă şi documentul primit pe
e-mail de la medicul de familie al candidatului);documente medicale specifice
curriculum vitae, model comun european;
declaraţie pe propria răspundere că nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al
acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică (funcţie publică) – (anexa nr.
5).
Certificat de membru cu viza pe anul în curs /adeverință de participare eliberată de
OAMGMAMR
Selecția dosarelor se va face în data de 02.02.2022 ora 15:00.
Susținerea interviului se va afișa odată cu validarea dosarelor.
Pentru detalii legate de condițiile de participare și calendarul selecției vă rugăm să accesați pagina web a spitalului.