Potrivit declarațiilor făcute de viceprimarul Dan Tarcea, direcția Taxe și Impozite din cadrul administrației locale clujene se va muta în clădirea BCR începând cu anul viitor.
„O parte din lucrări vor fi gata până în decembrie, pentru a se putea muta colegii de la Taxe și Impozite, fiindcă clădirea în care sunt acum e în renovare”, a precizat viceprimarul Dan Tarcea, la ZIUA LIVE.
Primăria plătește 34.000 euro companiei clujene de design interior Morphoza, pentru amenajarea „prietenoasă” a parterului și etajului 1 din clădirea BCR din centrul orașului, recent achiziționată de municipalitate cu 5,8 milioane de euro.
De asemenea, municipalitatea a lansar licitația „Infrastructuri de retele si sisteme de functionare la sediul Primariei de pe Strada George Baritiu nr. 10-12”, cu o valoare de 3.000.000 lei, fonduri bugetare. Este vorba despre ”Realizarea infrastructurilor de rețele (cablare structurată), soluție switching, soluție wireless, sistem de control acces și camere de supraveghere video cu infrastructura aferentă, amenajare sala serverelor (cu podea tehnologică, sistem redundant de aer condiționat, rack-uri și pdu-uri montare și alimentare cu energie echipamente, ups-uri și sistem de stingere incendiu”. Durata contractului este de 12 luni, ia ofertele pot fi depuse pana la data de 17.08.2023.
Consiliul Local a aprobat, în decembrie 2022, achiziția sediului BCR (n.red. deținută de austriecii de la Erste Group) din centrul Clujului, cu suma de 5,8 milioane de euro, bani de la bugetul local. Imobilul are o suprafață construită la sol de 1035 mp, regim de înălțime D+P+7etaje.
Imobilul a fost achiziționat de către municipalitate deoarece, în vederea realizării metroului va fi demolată clădirea de pe strada Moților nr. 7, iar „Primăria Veche” de pe strada Eroilor intră în reabilitare. Centrele și serviciile publice vor fi astfel mutate, astfel, în fostul sediu BCR de pe Barițiu. Acest lucru ar urma să se întâmple până la finalul anului.