După ani de așteptări și promisiuni, Primăria Cluj-Napoca readuce în discuție proiectul Trenului Metropolitan, un plan considerat vital pentru decongestionarea traficului în cel mai aglomerat oraș din Transilvania.

Emil Boc, primarul aflat în funcție de peste 20 de ani, nu a reușit până acum să finalizeze vreun proiect major de infrastructură, deși clujenii au solicitat de peste două decenii realizarea centurii ocolitoare și a trenului metropolitan. În schimb, administrația Boc a promovat metroul Clujului, un proiect a cărui finanțare prin PNRR este acum în pericol din cauza întârzierilor și a problemelor de procedură.

Pe ordinea de zi a Consiliului Local apare acum proiectul privind necesitatea Trenului Metropolitan, care ar urma să acopere distanța de 43 km dintre Nădășel și Bonțida. Proiectul include 23 de stații, dintre care opt sunt situate în Cluj-Napoca, și propune un interval de 30 de minute între trenuri în perioadele de vârf. Acest tren ar oferi locuitorilor din Gilău, Jucu, Apahida și Bonțida o alternativă rapidă și eficientă de transport, reducând semnificativ timpul petrecut pe drum.

7 COMENTARII

  1. Las’ să mai treacă încă 20 ani, că noi tot cu el suntem, la ce să se omoare cu ceva complicat. Parcuri și borduri. Hai Boculeț, bate toba.

  2. Imediat ne va promite viata fara de moarte, mancare gratuita la Mc Donalds sau KFC, tigari gratis, si iarba medicinala ca sa nu vedem ca ne …te viata gogomanul mitoman.

  3. Macar sa voteze clujenii și pe altcineva, daca o centura n-a fost în stare să facă de 20 de ani.

    N-avem o centura simpla, dar ei povestesc de metrou.

  4. Balivernele lui Boc sunt de notorietate. Nu el conduce Clujul, băiatu’ fiind paralel prin definiție cu amenajarea spațială a teritoriului, cu urbanismul și mobilitatea, respectiv cu instituționalizarea dezvoltării durabile. Boc e un simplu papagal care copiază cuvinte, iar mișcările i se dau de către păpușari.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.