Președintele PNL, Nicolae Ciucă, a declarat miercuri că publicarea cărții sale, intitulată „În slujba țării”, a costat în jur de 20.000 de euro, sumă acoperită de Partidul Național Liberal din subvenții și cotizații. El a subliniat că panourile publicitare pe care a apărut titlul cărţii sale şi care au costat aproximativ două milioane de euro, fac dintr-o campanie de comunicare și promovare a liderului PNL, nu a cărţii în sine.

Întrebat în cadrul unei emisiuni la Digi 24 de ce titlul cărții sale a fost modificat în „În slujba țării”, eliminând cuvântul „ostaș” care apărea pe panourile de promovare, Ciucă a explicat că titlul reflectă activitatea sa profesională, fiind clar că a fost militar toată viața.

„Mi s-a părut firesc să fie despre tot ce a însemnat activitatea mea profesională. Panourile fac parte din strategia de comunicare și abordare a propagandei Partidului Național Liberal. Era evident că sunt militar, nu era necesar să fie menționat explicit și pe carte”, a explicat Nicolae Ciucă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.