Primăria Cluj-Napoca încearcă să se promoveze drept prietenul de nădejde al orașului, iar de la lansarea aplicației MyCluj, aproape că ideea devenea realistă. Părea că toate problemele noastre o să fie rezolvate, prin intermediul fermecatelor sesizări, pe care spiridușii lui Boc de la Primărie o să le înregistreze repejor și o să le afișeze pe platformă (pentru că suntem corecți!). Apoi, după o vizită rapidă în „Atelierul Magic al lui Boc”, pe MyCluj va apărea răspunsul Primăriei, cum că problema noastră a fost transmisă și că urmează să fie rezolvată ! Și așa ar sta treaba în Atelierul Magic al lui Boc. Sfârșit.
Dar nu trăim în basme, și Boc nu prea face treabă ca Moș Crăciun. Nici oamenii lui nu sunt spiriduși. Mai degrabă asemănăm Cluj-Napoca cu orășelul leneș.
Aplicația MyCluj și-a pierdut cu totul sensul, iar de acest lucru se plâng din ce în ce mai mulți locuitori. În ultima vreme, Primăria a dat-o grav în relaxare, așa, pe față. Sesizările făcute de clujeni au luat-o razna : ba nu apar deloc, ba dispar de pe platformă. Oamenii primarului au învățat să facă slalom printre obstacole. De ce trebuie să rezolvi răul, dacă îl poți ignora?
Mergem pe premiza că e mai smart să evităm o problemă, iar administrația clujeană, după cum știm, e cea mai smart. Și a devenit campioană la jocul de-a MyCluj. Nu vorbim de un caz, ci de zeci de situații în care problemele pe care suntem îndemnați să le facem publice au fost ignorate, date jos, sau lăsate să se așterne praful pe ele. Bătaie de joc marca Primăria Cluj-Napoca.
„Un om desștept rezolvă problema, un om și mai deștept o evită”- Albert Einstein.
Zilele trecute a apărut pe platformă o sesizare care suna în felul următor : „Opriți boxele din stația Crinului! Reduceți volumul! Chiar nu ne pasă de reclamele difuzate încontinuu! Vă rugăm să vă găsiți altă sursă de venit care nu deranjează locuitorii orașului! Penibil, s-au făcut sesizări peste sesizări și nu înțelegeți. Lipsa totală de respect din partea Primăriei! Ștergeți sesizările făcute pe site, incredibil.”. Este vorba despre reclamele publicitare audio din stațiile de autobuz, deținute de Infotrafick, în parteneriat cu Primăria Cluj-Napoca. Administrația tulbură liniștea publică, fapt care a fost sesizat de mulți dintre noi. Când s-a văzut cu musca pe căciulă, s-a abordat problema altfel: au șters sesizările. Lasă, că oricum nu vede nimeni!
Un apropiat al Gazetei de Cluj a primit același tratament cu seen, atunci când, din motive personale a fost nevoit să trimită cinci sesizări Primăriei Cluj-Napoca. De fiecare dată cu același răspuns politicos, la pachet cu o abordare jalnică. Povestea cu „Sesizarea dumneavoastră a fost înregistrată/ Veți primi răspunsul la această adresă de mail/Puteți urmări online stadiul sesizării dumneavoastră” a fost o minciună robotizată. Niciuna din reclamații NU a apărut online, niciun răspuns nu a fost primit și Primăria nu a reușit decât să dovedească cât de inutilă poate fi.
Sabin Sărmaș a vorbit recent despre acest lucru pe pagina lui de Facebook, ilustrând situația unui prieten, care a făcut o sesizare la data de 18 octombrie. Problema ar fi intersecția periculoasă de pe Titulescu cu Arieșului, fiind menționată anterior de clujeni. În zonă au loc multe accidente, iar soluții sunt și au fost oferite chiar de cei care fac sesizările respective. Abordarea Primăriei a fost asemenea unui elev care mâzgălește rapid o temă, ca să nu primească nota 4. Sesizare rezolvată, ca după o lună, încă un accident să aibă loc în aceeași zonă, căci intersecția a rămas la fel.
Citește și: https://gazetadecluj.ro/primaria-tulbura-linistea-publica-dupa-care-sterge-sesizarile-de-pe-platforma/
Depinde cu my cluju asta, in general primesti raspuns, dar gasesc scuze subtile sa nu o rezolve.,le cam faci degeaba, si daca ei spun ca au dat amenzi, au dat in judecata, nu poti stii daca i adevarat. Boc a tinut o in tromboneala cu aplicatia > domnule primar. ro, cu aia, si o batut joc de oameni pe fata ani de zile