Sabin Sărmaș a publicat un video în care acuză administrația lui Emil Boc și echipa PNL Cluj de metode „bolșevice” și manipulare electorală, demascând mecanismele prin care edilul ar încerca să-și asigure voturile clujenilor.
Sărmaș subliniază o diferență semnificativă în promovarea online: în timp ce Emil Boc a avut doar 35 de reclame plătite în nouă luni, Sărmaș a înregistrat 447 de campanii publicitare. Mai mult, acesta explică cum îi prosteşte Boc pe clujeni în patru paşi simpli
Pasul 1: Metoda „I Love you Cluj”
Sărmaș susține că echipa lui Boc a creat pagina „I Love you Cluj,” folosind inițial imagini cu pisici și flori, pentru a se baza pe confuzia cu pagina cunoscută „I Love Cluj,” care are 170.000 de urmăritori. Ulterior, pagina falsă a fost transformată într-un vehicul de propagandă electorală.
Pasul 2: Crearea unui site asociat – Pagina a fost conectată la site-ul iloveyoucluj.ro, unde au fost publicate materiale electorale fără a fi marcate ca atare.
Pasul 3: Distribuirea materialelor – Postările electorale au fost promovate pe pagina „I Love you Cluj,” înlocuind conținutul anterior cu pisici și flori.
Pasul 4: Atacuri la adresa lui Sărmaș – Site-ul a fost folosit pentru a distribui mesaje împotriva lui Sabin Sărmaș, inclusiv opinii atribuite sociologului Ioan Hossu, care l-a comparat pe Sărmaș cu Putin, afirmând că nu exstiă independenţi: „Politica nu se face singură, doar Putin face politică singur.”