Grupul Cluj al BRD a prezentat săptămâna trecută o serie de produse bancare special concepute pentru diferitele categorii de clienţi şi pentru nevoile acestora, fie că este vorba despre adolescenţi, pensionari, sau tineri care vor să achiziţioneze o locuinţă. În plus, directorul executiv al BRD Cluj a prezentat cardul Platinum, special destinat clienţilor cu venituri ridicate.
BRD Groupe Societe Generale are o serie de produse şi servicii bancare „all in one”, special concepute pentru a oferi avantaje specifice diferitelor grupuri de clienţi, fie că este vorba de operaţiuni gratuite şi comisioane la preţ redus, fie că includ alte beneficii şi avantaje extrabancare. De exemplu, pentru adolescenţi şi studenţi există pachetele Sprint, respectiv Student, iar pentru clienţii care îşi fac cumpărăturile on-line există pachetul e-click, care acordă puncte de fidelitate la fiecare tranzacţie.
All in One
În ceea ce priveşte pachetele all in one pentru clienţi, acestea sunt structurate pe trei categorii: clasic, select şi premium, în funcţie de gama de servicii bancare şi avantaje pe care le oferă. Produsele incluse într-un astfel de pachet sunt un cont curent, cardul de debit, produse de bancă prin Internet, telefon sau SMS, precum şi asigurare în cazul pierderii cardului. Beneficiile suplimentare oferite în aceste pachete sunt reducerile de comisioane pentru carduri sau credite, operaţiunile gratuite pentru tranzacţii sau bonusul de dobândă la conturile de economii. În plus, avantajele extrabancare cuprind asigurarea de spitalizare şi reducerile la partenerii BRD.
În ceea ce priveşte creditele imobiliare sau ipotecare, reprezentanţii băncii au prezentat creditul „Habitat”, cu o perioadă de creditare de până la 30 de ani, o dobândă atractivă şi un avans începând de la 5%. În plus, „Habitat” include o sumă de bani pentru cheltuielile conexe, cum ar fi cele cu notarul, dar şi o perioadă de graţie de până la 12 luni pentru construcţia de locuinţe.
Pensionarii clujeni şi-au schimbat modul în care îşi încasează pensia şi fac plăţile. Tot mai mulţi aleg un card de debit pentru încasarea pensiei, dar şi să facă depozite sau să deschidă conturi de economii, pentru că BRD are pentru ei dobânzi preferenţiale şi bonusuri speciale.
Card pentru VIP-uri
Petru Petruţ, directorul executiv al Grupului Cluj al BRD, a anunţat că banca îşi completează oferta de carduri cu un nou produs: cardul Platinum, disponibil în trei variante – două carduri de debit, în lei şi euro, şi un card de credit. Printre avantajele pe care le reprezintă cardul Platinum se numără un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24, un Prioriy Pass, care asigură accesul la saloanele VIP din peste 600 de aeroporturi din lume, dar şi asigurare de călătorie cu servicii concierge şi asigurarea cumpărăturilor. Cardul de credit are limita de credit de maxim 110.000 lei, cu o perioadă de graţie pentru plată de maxim 60 de zile.
Utilizând cardul Platinum pentru plăţi la partenerii Master Card, clienţii beneficiază de reduceri, în acest sens BRD având parteneriate cu diferite magazine de lux din România. Cardul are şi tehnologie contactless, astfel că la comercianţii care afişează sigla PayPass cumpărăturile pot fi făcute fără introducerea PIN-ului.
Diana Gabor