Oficialul Sharp a adăugat că decizia privind deschiderea unui birou Sharp în România a luat în calcul dimensiunea pieţei locale şi dinamica Produsului Intern Brut (PIB).

„De ce România? În primul rând, România are peste 20 milioane de locuitori, iar populaţia este relativ tânără comparativ cu alte state din Europa de Vest. De asemenea, numărul conexiunilor la Internet se apropie de 10 milioane, iar dinamica investiţiilor şi a Produsului Intern Brut (PIB) este crescătoare”, a afirmat Klekowski.

El a evitat să prezinte valoarea investiţiei Sharp pentru deschiderea biroului în România, care va coordona şi operaţiunile din Bulgaria.

„Politica companiei nu permite prezentarea cifrei. Vă asigur însă că fondurile vor fi pe măsura brandului”, a spus reprezentantul Sharp, care a adăugat că va fi deschis şi un call-center.

Extinderea Sharp pe piaţa din România, alături de înfiinţarea mai multor filiale europene Sharp, face parte din strategia de dezvoltare a activităţilor companiei japoneze pe mai multe pieţe din Europa de Est.

Gama de produse pe care filiala Sharp din România o va comercializa pe piaţa locală include electronice de larg consum şi electrocasnice, respectiv televizoare LCD, echipamente audio, frigidere, congelatoare, cuptoare cu microunde, cuptoare cu aburi Steamwave, aparate de aer condiţionat, purificatoare şi umidificatoare de aer.

Potrivit şefului Sharp România, Bogdan Pasat, producătorul japonez are o cotă de piaţă de sub 2%.

„Această cifră se referă la toate produsele electrocasnice. Pe segmentul televizoarelor cu diagonale mari, peste 150 centimetri, Sharp ocupă primul loc, cu o cotă de 47%. Pentru producătorul japonez segmentul TV este foarte important, în condiţiile în care în România se vând anual 700.000 de unităţi, iar valoarea pieţei se situează în jurul a 1 miliard de lei”, a spus Pasat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.