Judecătorii de la Tribunalul Cluj şi Curtea de Apel Cluj sunt cei care supervizează introducerea dosarelor în ECRIS. Gazeta de Cluj vă prezintă care sunt magistraţii care introduc dosarele în acea bază de date, având în vedere că la nivel naţional există un scandal de acest tip.

Gazeta de Cluj a solicitat atât Tribunalului Cluj-Napoca, cât şi Curţii de Apel Cluj date privind introducerea dosarelor în ECRIS. Vă prezentăm în continuare datele obţinute de la cele două instanţe de judecată.

 

În ceea ce priveşte secţia civilă în anii 2010 magistraţii care au verificat introducerea dosarelor în cadrul Tribunalului Cluj au fost Magyarisi Ioana Rozalia în perioada ianuarie-mai 2010, Balint Camelia în perioada mai-decembrie 2010, dar şi Lituş Emeşe în perioada august 2010. Grefierul care a fost responsabilă în aceste perioade a fost Şofron Simona Ioana, înlocuită la nevoie şi în perioadă de concediu de către Ţifrea Cristina Georgeta.

În decursul anului 2011 magistraţii responsabili de înregistrarea dosarelor au fost Camelia Balint şi Oana Tatu, în perioada august 2011. În ceea ce priveşte grefierii responsabili de această procedură au fost Simona Ioana Sofron, care a fost înlocuită la nevoie şi în perioada de concediu de către Cristina Georgeta Ţifrea şi Livia Coman.

În decursul anului 2012 judecătorii responsabili au fost Camelia Balint în perioada ianuarie-mai 2012, dar şi Ghişoiu Oana Raluca în perioada iunie-decembrie 2012. Grefierul responsabil este Simona Ioana Şofron, care a fost înlocuită şi în perioadă de concediu de către ŢIFREA CRISTINA GEORGETA şi BUZDUGAN DORINA.

În decursul anului 2013 judecătorii responsabili de introducerea datelor în ECRIS au fost BALINT CAMELIA, BOLCHIŞ FLORINA SANDALĂ în perioada iulie -2013, dar şi SELEŞIU SORINA în perioada august 2013. Grefierul este Şofron Simona Ioana, dar care a fost înlocuită COMAN LIVIA şi ŢIFREA CRISTINA GEORGETA.

În cadrul SECŢIEI MIXTĂ DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL CONFLICTE DE MUNCĂ ŞI ASIGURĂRI SOCIALE.

În cadrul anului 2010 judecătorul responsabil de introducerea dosarelor în ECRIS a fost BUJOR MARIA FRANCESCA, dar care a fost responsabilă şi cu grefierul Clapa Mariana înlocuită la nevoie şi în perioada de concediu de  BONTEA CRISTINA.

Judecătorul Bujor Maria Francesca a fost responsabilă în cadrul anului 2011, iar din partea grefierelor a fost CLAPA MARIANA, înlocuită la nevoie şi în perioada de concediu de  TURC CORINA.

De asemenea, în decursul anului 2012 a fost vorba de către judecătorul CĂLUGĂR GABRIELA care a fost asistată de către grefierul CLAPA MARIANA, înlocuită la nevoie şi în perioada de concediu de  LUNG OANA, BONTEA CRISTINA şi TĂMAŞ DANIEL.

În cursul anului 2013 a fost responsabil de introducerea dosarelor în ECRIS aceeaşi judecător Călugăr, dar care a fost împreună cu grefierul TĂMAŞ DANIEL, înlocuit la nevoie şi în perioada de concediu de CLAPA MARIANA, LUNG OANA, BONTEA CRISTINA şi POPA RAMONA.

În cadrul secţiei penale, în cursul anului 2010 magistratul responsabil a fost Ioana Nora Boiciuc. Grefierul a fost CĂLUGĂR MARIA DIANA, înlocuită la nevoie şi în perioada de concediu de  MIRON CARMEN.

În cadrul anului următor magistratul a fost acelaşi, grefierul acelaşi, iar înlocuitorul a fost aceeaşi persoană. În 2012 aceeaşi persoane au fost responsabile.

 

Curtea de Apel Cluj oferă datele concrete

Introducerea dosarelor în sistemul ECRIS (înregistrarea) se face la registratură, de către grefierul registrator și grefierul din cadrul compartimentului.

În cazul dosarelor care intră pe rolul secţiei penale fiind primite la instanţă în afara orelor legale de program, introducerea datelor se face de către grefierul şef al secţiei sau de către înlocuitorul acestuia.

În cadrul registraturii Curţii de Apel Cluj îşi desfăşoară activitatea d-na grefier Lucia Vâtcă şi d-na grefier arhivar Ana Horvat.

Conform art. 93 alin.(2) al Regulamentului de ordine interioară al instanţelor, aprobat prin Hotărârea CSM nr. 387/2005, după stabilirea numărului în aplicaţia ECRIS, dosarele se predau personalului responsabil cu efectuarea repartizării aleatorii.

Cu privire la persoanele cu atribuţii de repartizare aleatorie a dosarelor, în perioada 2010-2013, vă comunicăm următoarele:

În anul 2010, prin Hotărârea nr. 74 din 17 decembrie 2009 a Colegiului de conducere a Curţii de Apel şi prin Ordinul de serviciu nr. 1/04.01.2010, respectiv prin Ordinul de serviciu nr. 4/19.02.2010, au fost desemnaţi:

a) grefieri cu atribuţii privind repartizarea aleatorie a dosarelor:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – d-na MARIETA CHINTOANU – grefier şef secţie

– pentru Secţia penală şi de minori, d-na GINA FILIP (grefier şef secţie) până la data de 18.02.2013, respectiv dl. HORAŢIU POPOVICI (grefier-şef de secţie) începând cu data de 19.02.2013

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na ILEANA POP – grefier şef secţie;

– pentru înlocuirea grefierilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie,  în perioada concediului, în caz de absenţă din instanţă sau în situaţii de imposibilitate temporară a exercitării atribuţiilor  de către titulari:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – d-na CRISTINA PREDA – grefier;

– pentru Secţia penală şi de minori, Dl. HORAŢIU POPOVICI – grefier, până la data de 18.02.2010, d-na GINA FILIP – grefier, începând cu data de 19.02.2013;

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na IOANA SPĂTĂCEANU ONIGA – grefier;

 

Grefierii enumeraţi la punctul a) au fost înlocuiţi de către persoanele indicate mai sus, în anul 2010, în următoarele perioade:

– D-na grefier MARIETA CHINTOANU: 22-26 martie, 9 aprilie, 10 mai, 5 august-3 septembrie, 23-24 septembrie, 14-15 octombrie, 30 noiembrie, 2 decembrie, 28-31 decembrie;

– D-na grefier ILEANA POP: 7-8 ianuarie, 4 martie, 7-30 iulie, 5 noiembrie, 28-30 decembrie;

– Dl. grefier  HORAŢIU POPOVICI: 6-8 aprilie, 24-28 iunie, 2-27 august, 17-20 septembrie, 29-30 noiembrie.

 

Purice a fost la secţia Penală

b) Judecători desemnaţi cu atribuţii pentru activitatea de repartizare aleatorie a dosarelor:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – dl. judecător TRAIAN DÂRJAN – preşedintele secţiei

– pentru Secţia penală şi de minori, d-na judecător DELIA PURICE, preşedintele secţiei;

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător DELIA MARUSCIAC, preşedintele secţiei

– pentru înlocuirea judecătorilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie a dosarelor, în situaţii de absenţă sau de imposibilitate de desfăşurare a atribuţiilor, au fost desemnaţi:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – d-na judecător DENISA-LIVIA BĂLDEAN

– pentru Secţia penală şi de minori, d-nele judecător MARIA BOER, CLAUDIA ILIEŞ şi IULIANA MOLDOVAN;

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător CLAUDIA IDRICEANU.

 

Domnii judecător indicaţi la punctul b) au fost înlocuiţi, în anul 2010, în următoarele perioade:

– Dl. judecător TRAIAN DÂRJAN: 2 martie, 26 iulie-3 septembrie;

– D-na judecător DELIA MARUSCIAC: 4 ianuarie, 19 martie, 2 aprilie, 12 iulie-9 august, 11-13 august, 17-27 august, 27-31 decembrie;

– D-na judecător DELIA PURICE: 8-9 martie, 19 iulie-13 august, 22-24 decembrie, 28-31 decembrie.

În anul 2011, prin Hotărârea nr. 72 din 22 decembrie 2010 a Colegiului de conducere a Curţii de Apel, prin Ordinul de serviciu nr. 1/03.01.2011, respectiv prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 20 din 14 martie 2011, au fost desemnaţi:

a) grefieri cu atribuţii pentru repartizarea aleatorie a dosarelor:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – d-na MARIETA CHINTOANU – grefier şef secţie

– pentru Secţia penală şi de minori, dl. HORAŢIU POPOVICI  – grefier şef de secţie;

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na ILEANA POP – grefier şef secţie;

– pentru înlocuirea grefierilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie,  în perioada concediului, în caz de absenţă din instanţă sau în situaţii de imposibilitate temporară a exercitării atribuţiilor:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – d-na CRISTINA PREDA – grefier;

– pentru Secţia penală şi de minori, d-na GINA FILIP – grefier;

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na IOANA SPĂTĂCEANU ONIGA – grefier;

Grefierii enumeraţi la punctul a) au fost înlocuiţi de către persoanele indicate mai sus, în anul 2011, în următoarele perioade:

– D-na grefier MARIETA CHINTOANU: 3 ianuarie, 1 aprilie, 15 aprilie, 26 aprilie, 25 iulie-26 august, 13 septembrie, 2 decembrie, 20 decembrie, 29 decembrie;

– D-na grefier ILEANA POP: 23 mai, 11-20 iulie, 25-29 iulie, 7-30 noiembrie, 2 decembrie, 19-30 decembrie;

– Dl. grefier HORAŢIU POPOVICI: 3-4 ianuarie, 7 februarie, 7 martie, 26 aprilie, 6 iunie, 4-29 iulie, 26 septembrie, 2 decembrie, 5 decembrie.

b) judecători desemnaţi pentru desfăşurarea activităţii de repartizare aleatorie a dosarelor:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – dl. judecător TRAIAN DÂRJAN – preşedintele secţiei

– pentru Secţia penală şi de minori, d-na judecător DELIA PURICE, preşedintele secţiei (până la data de 13.03.2011) şi dl. judecător VALENTIN CHITIDEAN, preşedintele secţiei (începând cu data de 14.03.2011);

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător DELIA MARUSCIAC, preşedintele secţiei

– pentru înlocuirea judecătorilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie a dosarelor, în situaţii de absenţă sau de imposibilitate de desfăşurare a atribuţiilor, au fost desemnaţi:

– pentru Secţia civilă, de muncă şi asigurări sociale, pentru minori şi familie – d-na judecător DENISA-LIVIA BĂLDEAN

– pentru Secţia penală şi de minori, doamnele judecător MARIA BOER, CLAUDIA ILIEŞ şi IULIANA MOLDOVAN (până la data de 13.03.2011) şi doamnele judecător DELIA PURICE, MARIA BOER şi CLAUDIA ILIEŞ (de la data de 14.03.2011)

– pentru Secţia comercială, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător MIRELA BUDIU.

Domnii judecători indicaţi la punctul b) au fost înlocuiţi în anul 2011, în următoarele perioade:

– Dl. judecător TRAIAN DÂRJAN: 21 iulie-26 august, 18 noiembrie;

– D-na judecător DELIA MARUSCIAC: 29 aprilie, 18 iulie-2 august, 11 august – 2 septembrie, 2 decembrie, 27-30 decembrie;

– D-na judecător DELIA PURICE: 7-8 martie;

– Dl. judecător VALENTIN CHITIDEAN: 30-31 martie, 4 mai, 20 mai, 11 iulie-12 august, 1-2 septembrie 12-13 decembrie.

 

 În anul 2012, prin Hotărârea nr. 79 din 22 decembrie 2011 a Colegiului de conducere a Curţii de Apel, prin Ordinul de serviciu nr. 1/03.01.2012, respectiv prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 27 din 3 iulie 2012 şi Ordinele de serviciu nr. 21 din 3 iulie 2012 şi 22 din 6 iulie 2012, au fost desemnaţi:

a) grefieri cu atribuţii pentru repartizarea aleatorie a dosarelor:

– pentru Secţia I-a civilă – d-na MARIETA CHINTOANU – grefier şef secţie

– pentru Secţia penală şi de minori, dl. HORAŢIU POPOVICI (grefier şef de secţie (până la data decesului – 01.05.2012)); d-na grefier TEODORA GRINDEAN (începând cu data de 03.07.2013)

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na ILEANA POP – grefier şef secţie;

– pentru înlocuirea grefierilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie,  în perioada concediului, în caz de absenţă din instanţă sau în situaţii de imposibilitate temporară a exercitării atribuţiilor:

– pentru Secţia I-a civilă – d-na CRISTINA PREDA – grefier;

– pentru Secţia penală şi de minori, d-na GINA FILIP – grefier;

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na IOANA SPĂTĂCEANU ONIGA – grefier;

Grefierii enumeraţi la punctul a) au fost înlocuiţi de către persoanele indicate mai sus, în anul 2012, în următoarele perioade:

– D-na grefier MARIETA CHINTOANU: 3 aprilie, 2-4 mai, 12 iunie, 6 august-7 septembrie, 9-12 octombrie, 23 octombrie, 29-30 octombrie, 9 noiembrie, 14 decembrie ;

– D-na grefier ILEANA POP: 17 mai – 8 iunie, 10-27 iulie, 17-18 decembrie;

– Dl. grefier HORAŢIU POPOVICI: în 27 aprilie şi începând cu data de 30 aprilie.

– D-na grefier TEODORA GRINDEAN: 1-31 august, 28 decembrie, precum şi în intervalul de timp cât s-a aflat în şedinţă de judecată în zilele de 05.10.2012, 02.11.2012, 23.11.2012.

 

b) pentru desfăşurarea activităţii de repartizare aleatorie a dosarelor au fost desemnaţi:

– pentru Secţia I-a civilă – dl. judecător TRAIAN DÂRJAN – preşedintele secţiei

– pentru Secţia penală şi de minori, dl. judecător VALENTIN CHITIDEAN, preşedintele secţiei;

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător DELIA MARUSCIAC, preşedintele secţiei

– pentru înlocuirea judecătorilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie a dosarelor, în situaţii de absenţă sau de imposibilitate de desfăşurare a atribuţiilor, au fost desemnaţi:

– pentru Secţia I-a civilă – doamnele judecător DENISA-LIVIA BĂLDEAN şi ANDREA ANNAMARIA CHIŞ;

– pentru Secţia penală şi de minori, doamnele judecător MARIA BOER, DELIA PURICE, şi CLAUDIA ILIEŞ

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător MIRELA BUDIU.

Domnii judecători indicaţi la punctul b) au fost înlocuiţi, în anul 2012, în următoarele perioade:

– Dl. judecător TRAIAN DÂRJAN: 12 iulie-31 august;

– D-na judecător DELIA MARUSCIAC: 20 iulie, 24 iulie-30 august, 6-7 septembrie;

– Dl. judecător VALENTIN CHITIDEAN: 15-21 februarie, 21 martie, 5 aprilie, 23-25 martie, 4-27 iulie, 17-20 august, 24 august, 12 octombrie, 24 decembrie, 27-28 decembrie.

 În anul 2013, prin Hotărârea nr. 71 din 20 decembrie 2012 a Colegiului de conducere a Curţii de Apel, prin Ordinul de serviciu nr. 1/03.01.2013, respectiv prin Ordinul de serviciu nr. 18 din 26 aprilie 2013, au fost desemnaţi:

a) grefieri cu atribuţii pentru repartizarea aleatorie a dosarelor:

– pentru Secţia I-a civilă – d-na MARIETA CHINTOANU – grefier şef secţie

– pentru Secţia penală şi de minori, d-na grefier TEODORA GRINDEAN – grefier şef de secţie

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na ILEANA POP – grefier şef de secţie;

– pentru înlocuirea grefierilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie,  în perioada concediului, în caz de absenţă din instanţă sau în situaţii de imposibilitate temporară a exercitării atribuţiilor:

– pentru Secţia I-a civilă- d-na CRISTINA PREDA – grefier;

– pentru Secţia penală şi de minori, d-nele grefier GINA FILIP şi DELIA STANA –, până la data de 25 aprilie 2013, respectiv d-na ANDREEA HIDEG – grefier, începând cu data de 26 aprilie 2013;

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na IOANA SPĂTĂCEANU ONIGA – grefier;

Doamnele grefier enumerate la punctul a) au fost înlocuite de către persoanele indicate mai sus, în anul 2013, în următoarele perioade:

– D-na grefier MARIETA CHINTOANU: 22 martie, 30 aprilie, 10 mai, 15 iulie – 16 august;

– D-na grefier ILEANA POP: 7-11 ianuarie, 22-26 aprilie, 2 iulie-2 august;

– D-na grefier TEODORA GRINDEAN: 7 martie, 12 iunie, 29 iulie-23 august, precum şi în intervalul de timp cât s-a aflat în şedinţă de judecată în ziua de 4 ianuarie 2013.

b) pentru desfăşurarea activităţii de repartizare aleatorie a dosarelor au fost desemnaţi:

– pentru Secţia I-a civilă, dl. judecător TRAIAN DÂRJAN – preşedintele secţiei

– pentru Secţia penală şi de minori, dl. judecător VALENTIN CHITIDEAN, preşedintele secţiei;

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, dl. judecător LIVIU UNGUR, preşedintele secţiei

– pentru înlocuirea judecătorilor cu atribuţii privind repartizarea aleatorie a dosarelor, în situaţii de absenţă sau de imposibilitate de desfăşurare a atribuţiilor, au fost desemnaţi:

– pentru Secţia I-a civilă – doamnele judecător DENISA-LIVIA BĂLDEAN şi ANDREA ANNAMARIA CHIŞ;

– pentru Secţia penală şi de minori, doamnele judecător MARIA BOER, DELIA PURICE şi CLAUDIA ILIEŞ

– pentru Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, d-na judecător MIRELA BUDIU.

Domnii judecător indicaţi la punctul c) au fost înlocuiţi în anul 2013, în următoarele perioade:

– Dl. judecător TRAIAN DÂRJAN: 8 iulie – 30 august;

– Dl. judecător LIVIU UNGUR: 30 aprilie, 7 mai, 6-30 august;

– Dl. judecător VALENTIN CHITIDEAN: 25 februarie-1 martie, 3 aprilie, 31 mai, 1-26 iulie, 16 august, 26-30 august.

Datele referitoare la perioadele în care au fost înlocuiţi titularii atribuţiilor referitoare la repartizarea aleatorie sunt cele care relevate de examinarea foilor de pontaj întocmite în perioada 2010-2013”, se arată în răspunsul oficial dat de către Curtea de Apel Cluj pentru Gazeta de Cluj.

 

Tiberiu Hrihorciuc

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.