Pentru anul 2015, compartimentul de Private Banking al Băncii Transilvania a anuntat amenajarea, în Cluj-Napoca, a unui sediu Private Banking, aproape de sediul central al băncii, precizand ca vizeaza o creştere de peste 10% a numărul de clienţi şi a resurselor atrase.
Banca Transilvania (BT) a anunţat că Divizia Private Banking BT şi-a depăşit obiectivele stabilite pentru acest an, avînd cu 16% mai mulți clienți și cu aproape 15% mai multe resurse gestionate în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, deşi ţinta pentru 2014 a fost o creştere de numai 10%.
În acest an, Banca Transilvania şi-a extins serviciile de Private Banking, pe lîngă București și Cluj, în alte patru zone: Constanța, Brașov, Timișoara și Oradea, şi şi-a amenajat un sediu nou, într-o vilă aflată pe strada Jean Monnet din Bucureşti. Noul sediu BT Private Banking din Bucureşti oferă un cadru modern, destinat consilierii clienţilor, iar pentru clienţii iubitori de artă în cadrul locaţiei sînt expuse lucrări ale unor artiști contemporani cu recunoaștere inclusiv internațională.
În prezent, aproape 3.000 de clienţi Private Banking lucrează cu Banca Transilvania, avînd resurse de peste 570 milioane euro. Printre aceşti clienţi figurează cei cu carduri premium sau cu împrumuturi mari la BT, cei care au la Banca Transilvania disponibilităţi de peste 100.000 euro sau echivalent, precum şi persoanele care investesc sume semnificative în companiile care fac parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, cum sînt BT Asset MANAGEMENT sau BT Securities.
Banca Transilvania are, în funcţie de active, o cotă de piaţă de 9,7%, o reţea formată din aproape 550 de sedii, în care peste 6.000 de angajaţi servesc 1,88 de milioane de clienţi activi.