Primăria clujeană a publicat câștigătorii a două licitații privitoare la transportul public din Cluj. Este vorba de CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE TICKETING PT 4 TRAM.PESA, în valoare de 192.918 de lei, fără TVA, și de Contractul de furnizare casete de monetar, în valoare de 195.349 de lei. Cele două contracte au fost adjudecate de asocierea firmelor RAMB SISTEM – SC CS VISION în lunile martie și aprilie, însă publicarea lor a avut loc abia ieri.

După ce primăria a ales firmele Ramb Sistem şi CS Vision din Braşov pentru implementarea acestui proiect, celelalte societăţi care au participat la acestă licitaţie au contestat rezultatul.  Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a rezolvat plângerea în favoarea contestatorilor, dar municipalitatea a deschis un proces împotriva soluţiei oferite de CNSC, iar magistraţii Curţii de Apel Cluj au judecat favorabil pentru primărie acest proces.

“Respinge plângerea formulată de SC R SRL. Admite plângerile formulate de autoritatea contractantă MCJ-N şi de SC R S SRL în calitate de membru al Asocierii SC R SRL – SC CS V SRL, împotriva deciziei nr. 1258/112 C7/748/764/988/1016 din data de 12.04.2013, pronunţată de CNSC, pe care o modifică în parte, în sensul că respinge în totalitate contestaţia formulată de SC U G SRL, în calitate de lider al asocierii SC U G – A Cj. Menţine restul dispoziţiilor deciziei. Obligă SC U G SRL, în calitate de lider al asocierii SC U G – A Cj, la plata în favoarea MCj-N, a sumei de 4,3 lei, cheltuieli de judecată. Definitivă”, arată soluţia Curţii de Apel Cluj.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.