Forţată de articolele apărute în GAZETA de Oradea, conducerea LOTUS MARKET a ieşit miercurea trecută din “silenzio stampa” organizând cu grăbire mass-media la o conferinţă pripită de presă. Am spus cu grăbire, modul de lucru preferat al conducerii complexului, dacă ţinem cont de timpuria lansare a şandramalei. Într-un mod cu totul nedelicat, ziariştii au fost înghesuiţi în simulacrul de “trattoria” ce funcţionează în incintă şi obligaţi să ciulească urechile (microfoanele din faţa staff-ului Lotus erau puse de pamplezir) cît mai bine pentru a distinge între declaraţiile organizatorilor şi beep-urile celularelor oamenilor de ordine ce îşi făceau şi ei de lucru prin preajmă, privind cu jind la zâmbetul macdonaldesc al directoarei executive.
Oficial, scopul conferinţei a fost acela de anunţa deschiderea pe 6 martie a cinematografului multiplex din LOTUS MARKET. În fapt, întreaga conferinţă s-a axat pe contracararea, de multe ori lipsită de argumente, a unor materiale apărute în presă.
Domnişoara Adina Călinescu…
… în calitate de director executiv al companiei a deschis conferinţa într-un ton vioi anunţând deschiderea noului cinema multiplex şi oferind multe detalii coerente în acest sens: “Nu aş vrea să intrăm în lucruri mult prea tehnice, pentru că nu ne ocupăm noi, Lotus Market, de ceea ce înseamnă exploatarea cinematografelor, şi nu are sens să vorbim despre nişte lucruri pe care nu le gestionăm noi. Dacă vreţi date exacte, cei care se ocupă de exploatarea şi asigurarea funcţionalităţii lui, or să vă dea toate detaliile” (n.n. ?).
Stop. Trebuie să fiţi îngăduitori cu persoana domnişoarei Călinescu, o tînără ambiţioasă care, la numai 29 de ani, a reuşit să obţină, prin eforturi susţinute, un post cheie într-o companie de asemenea anvergură, funcţia de director executiv fiind, după cum se poate lesne bănui, solicitantă şi covârşitoare, prin prisma atribuţiilor asumate. Mişcându-şi drăgălaşul celular de colo-colo, domnişoara Călinescu ar trebui să cunoască în DETALIU tot ce mişcă prin LOTUS, mai ales că dumneaei îi revine sarcina de a negocia chiriile spaţiilor, de a supraveghea activitatea personalului angajat sau de a semna actele importante pentru companie. Funcţia îi vine domnişoarei ca o mănuşă: prima reuşită de anvergură a fost pasarea responsabilităţii în problema promovării brand-ului LOTUS, misiune care a fost încredinţată unei agenţii totalmente lipsită de imaginaţie. Rezultatele sunt vizibile şi au distrus concurenţa: în timp ce Metro, Profi sau Artima gem de clienţi, prin LOTUS flutură vântul.