Un locuitor din Cluj-Napoca își exprimă îngrijorarea în legătură cu dificultățile de acces la apă potabilă în spațiile publice, menționând că acest drept esențial este adesea ignorat, mai ales în timpul zilelor toride de caniculă.
Într-o postare pe social media, acesta apreciază eforturile pentru instalarea multor fântâni în cadrul proiectului de modernizare a malurilor Someșului. Cu toate acestea, este dezamăgit să observe că, în mod contradictoriu, multe dintre aceste fântâni nu sunt operaționale.
Dezaprobarea este îndreptată către autoritățile locale, care par să se miște lent în rezolvarea acestei situații, în ciuda nevoii acute de apă potabilă dată de temperaturile înalte. Acesta subliniază că nici întârzierile lucrărilor, nici lipsa unei comunicări transparente privind termenele de finalizare nu pot justifica această situație.
Locuitorul propune anumite soluții pentru a rezolva această problemă cu eficiență. Propune un caiet de sarcini și un contract care să stipuleze progresele etapizate și să asocieze plata cu implementarea acestor progrese, astfel încât fântânile să poată fi operaționalizate rapid.
În plus, acesta își manifestă dorința de a afla cine ar trebui să se ocupe de reformarea acestor proceduri pe termen lung. Cu toate acestea, până la implementarea unor reforme majore, îndeamnă clujenii să își exprime nemulțumirea prin intermediul aplicației MyCluj și să trimită solicitări oficiale Primăriei Cluj pentru punerea în funcțiune a fântânilor de apă potabilă.
„Până atunci vă invit să transmiteți cât mai multe reclamații prin aplicația MyCluj și să solicitați Primăriei Cluj să pună în funcțiune fântânile de apă potabilă”, scrie clujeanul.
Citește și: Numărătoare inversă de 7 milioane euro pentru mall-ul de la Expo Transilvania