Astazi avem acces la diferite resurse prin care oricine se poate dezvolta si apropia mai mult de locul de munca dorit. De asemenea, si companiile pot asigura angajatilor conditiile ideale pentru a se dezvolta, iar tot mai multe opteaza pentru tehnici PCM. Process Communication Model® este o metodologie creata dupa cateva decenii de cercetare si care a fost utilizata pentru prima data pentru selectarea astronautilor. Astazi, acest model este folosit la scara larga de manageri si directori de companii din toata lumea.

Tehnicile PCM presupun identificarea personalitatii membrilor unei echipe si a modului in care membrii interactioneaza intre ei. Astfel, pentru acestia va fi mai usor sa inteleaga cum colegii privesc lumea in general, ce ii motiveaza, care sunt nevoile lor psihologice, cum se comporta in situatii stresante si cum interactioneaza cu ceilalti. Aceste tehnici aduc un impact major asupra oricarei organizatii prin inchegarea celor mai eficiente echipe pentru toate taskurile. Totul este calculat si detaliat, iar aceste tehnici sunt foarte cunoscute pentru eficacitatea lor.

Pe scurt, avantajele unui asemenea de program incep prin abilitatea cursantilor de a intelege mai bine pe ceilalti colegi. In acelasi timp, acestia invata si cum sa comunice, fapt care este esential nu numai pe plan profesional, ci si personal. Mai mult, creste eficienta fiecarei echipe si se imbunatateste ritmul de lucru. Stresul este bine cunoscut ca fiind un factor care incetineste orice echipa, dar care afecteaza si viata personala, motiv pentru care se reduce considerabil. Totodata, angajatii invata cum sa gestioneze cele mai dificile situatii cu care se confrunta, cum sa elimine conflictele si cum sa obtina mai mult din fiecare context. Prin punerea in practica a celor mai bune tactici va creste mult si satisfactia clientilor, ceea ce, cu siguranta este una dintre cele mai mari prioritati pentru fiecare organizatie.

Tehnicile PCM au o aplicabilitate larga, astfel ca sunt potrivite in multe contexte incepand de la orice echipa de managament, astfel incat liderii sa invete cum sa se adapteze la fiecare membru al echipei. Si echipele de vanzari au de castigat de pe urma faptului ca invata mai multe despre cum sa isi inteleaga clientii, sa determine nevoile acestora si motivele pentru care aleg sa faca o achizitie. Este si mai usor sa se formeze echipe bine organizate prin intelegerea fiecarui membru si pentru a-i alege pe cei care au toate sansele sa fara performanta impreuna. Si managementul stresului este o calitate care poate face diferenta intrucat fiecare angajat ar trebui sa stie cum sa se comporte in anumite situatii, cum sa se adapteze in functie de nevoi si cum sa evite situatiile dificile.

Brightway® este cel mai bun loc catre care se pot orienta toti cei interesati de tehnicile PCM. Fie ca vorbim despre echipe intregi ale unor companii, despre specialisti HR, manageri, directori, coordonatori si nu numai. Cursurile organizate aici sunt dedicate si celor care vor sa invete mai multe despre interactiunea umana si sa isi imbunatateasca considerabil abilitatile de comunicare.

La Brightway® te gasesti pe mainile unor profesori experimentati care te pot ajuta sa te dezvolti si sa ajungi mai usor la performantele pe care ti le doresti. Bineinteles, poti gasi online nenumarate informatii referitoare la tehnici PCM si eventual cursuri gratuite, insa acestea nu se pot compara cu acestea care sunt organizate de catre oameni cu experienta. Acestia stiu cum sa se adapteze la fiecare cursant in parte pentru ca fiecare sa invete mai bine si mai eficient. Cine isi doreste sa se dezvolte merita sa apeleze la Brightway®, investitia fiind in propriul viitor, iar costurile implicate sunt modice oricum in comparatie cu avantajele asigurate pe termen lung.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here