După contestații și cereri de prelungire a termenului de depunere a dosarelor, verdictul final cu privire la câștigătorii traseelor de transport persoane din județul Cluj, s-a dat, luni 18 aprilie 2016. Atunci s-a încheiat cea mai importantă licitaţie pentru transportul de persoane judeţean din ultimii ani. Au fost 61 de trasee scoase la concurs. Cel mai mare interes a fost pentru traseul Cluj – Turda, pe care operează în acest moment ALIS Grup.
În emisiunea „1 la 1”, de la REALITATEA FM, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Călin Tuluc, a anunţat rezultatele în premieră. Prima observaţie este că firma Autotrust Corporation SRL a pierdut principalul său traseu, Cluj – Turda, pe care va opera, începând din 2 mai, Fany Prestări Servicii SRL. Autotrust, membră Alis Grup, a câştigat la această atribuire doar un traseu, Turda – Petreştii de Jos – Plaiuri.
Iată rezultatele complete:
Grupa Cluj – Mociu – Frata: GVP&Co Imp. Exp. SRL – 33,66 puncte
Grupa Cluj – Săvădisla – Valea Ierii: Fany Prestări Servicii – 48,62 puncte
Grupa Cluj – Gilău – Huedin: Sosim Trans SRL – 31 de puncte
Grupa Cluj – Mihăieşti – Topa Mică: Almar Trans SRL – 42 de puncte
Grupa Dej – Jichişu de Sus – Tărpiu: Transurb SA – 15 puncte
Grupa Dej – Bobâlna – Cluj – Vâlcele: Costrans Import Export – 30,66 puncte
Grupa Cluj – Turda: Fany Prestări Servicii – 47,25 puncte
Grupa Turda – Mihai Viteazu – Corneşti – Bădeni: Agrar SRL – 48,60 puncte
Grupa Câmpia Turzii – Ceanu Mare – Frata: Sosim Trans SRL – 47,50 puncte
Grupa Câmpia Turzii – Tritenii de Jos – Pădureni – Urca: Daghemana Com SRL – 29 de puncte
Două companii, Feldiberc şi Autotrust, ambele din cadrul Alis Grup, au cerut în instanţă anularea licitaţiei. Termenul de vineri al plângerii Feldiberc s-a amânat pentru 25 aprilie, iar judecătorul de contencios administrativ care a audiat părţile interesate luni dimineaţa, la solicitarea Autotrust Corporation SRL, a rămas în pronunţare.
Citește mai multe detalii pe ziuadecluj.realitate.ro
Aparent, motivul pentru care Fany a obținut mai multe puncte decât Alis Grup a fost că, proprietarul firmei, Cadar, a ales să investească peste 700.000 de euro în mirobuze noi. De altfel, având în vedere că instanța a decis să nu se ia în calcul punctajul de vechime pe traseu, s-a mers pe calitatea deținută de licitatot și astfel Fany i-a scos din schemă pe cei de la Alis Grup.
Nu inteleg, pentru ce se liciteaza? In sensul in care fiind o piata libera banuiesc ca poti sa faci ca firma de transport ce rute vrei.