În urma finalizării proiectului european “Îmbunătăţirea capacităţii de intervenţie la urgenţele medicale” prin intermediul programului pe fonduri europene POIM 2014 – 2020, Regiunea Nord Vest va primi 41 de ambulanțe noi. 

La nivel național, un număr de 1.300 vor fi livrate în urma unei investiţii de peste 550 milioane lei. 

420 de noi ambulanţe până la finele anului 2018 

Primele 300 de ambulanțe tip B 4×2, achiziționate prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020 –  “Îmbunătăţirea capacităţii de intervenţie la urgenţele medicale” sunt livrate în aceste zile, urmând ca până la finalul anului 420 de ambulanțe să fi fost distribuite către beneficiari, transmite Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă (DSU).

Regiunea Vest (Arad, Caraș- Severin, Hunedoara, Timiș) – 32 de ambulanțe
Regiunea Nord-Vest (Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Sălaj, Satu-Mare) – 41 de ambulanțe
Regiunea Nord-Est (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Iași) – 56 de ambulanțe
Regiunea Sud (Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman) – 48 de ambulanțe
Regiunea Sud-Est (Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea) – 46 de ambulanțe
Regiunea Sud-Vest (Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Vâlcea) – 34 de ambulanțe.

De asemenea, tot în perioada următoare, vor fi livrate 120 ambulante SMURD 4×4 către inspectoratele județele pentru situații de urgență  si 24 către serviciile de ambulanță. Totodată, pentru îmbunătățirea răspunsului la urgentele cetățenilor, vor fi distribuite 242 ambulanțe de transport A2 către serviciile de ambulanță județene. Alte 122 de autospeciale tip C vor ajunge la serviciile de ambulanță și unitățile operative ale Inspectoratului General pentru Situații de Urgenta, din care 81 către SAJ-uri și 41 către SMURD.

550 de milioane lei pentru 1.300 de ambulanţe noi. Pentru toată ţara

Sursa citată anunţă că, în cadrul Programului POIM 2014-2020, au fost semnate şapte contracte de finanţare pentru achiziţionarea a peste 1.300 de ambulanţe, valoarea totală a contractelor fiind de 558.903.141,45 lei. “Beneficiarii eligibili sunt parteneriatele formate din Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, în calitate de lider de parteneriat şi inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă din fiecare regiune, Serviciile de Ambulanţă Judeţene, autorităţile administraţiei publice locale, instituţiile publice cu atribuţii în domeniul căutării-salvării de persoane în zone montane”, se mai arată în comunicat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.