Potrivit ANAF, partidul USR este dator la bugetul de stat cu 448.483 lei. În același timp, USR a declarat aferent anului trecut un profit de 8.483.810 lei.

În cadrul campaniei, USR a folosit pentru promovarea lui Dan Barna agenția media atelierul de Internet, însă a investit cel mai mult dintre toți în sponsorizări pe Facebook – peste 300.000 de euro în cele două campanii din 2019.

Conform USR, paginile prin care fac campanie electorală pe Facebook sunt Dan Barna, Uniunea Salvați România, Alianța USR PLUS și Fără Penali în Funcții Publice. Cele patru pagini au investit în total 1,54 milioane lei (circa 325.000 de euro) în sponsorizarea de conținut electoral, în perioada martie-noiembrie 2019, deci și în campania pentru europarlamentare, și în cea pentru Dan Barna.

Atelierul de Internet este o mică agenție de digital înființată în 2010, în București și este deținută în prezent de Andrei Duțulescu și Andreea Popescu. Firma a lucrat cu USR și în campania pentru europarlamentare și a ajuns la partid „printr-o recomandare”, conform managerului Alex Cerchez. Firma a creat mai demult paginile web ale mai multor publicații din fostul trust Realitatea-Cațavencu, condus pe atunci de Sorin Ovidiu Vîntu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.