Ioan Bolovan

După asaltul anti-românesc de la TVR Cluj, un nou scandal de proporții debutează la Transylvanian Review.

Ioan Bolovan, fost prorector al Universităţii „Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca, a direcționat ministrului Educației, Sorin Cîmpeanu, un protest redactat împreună cu Dl Acad. Prof. Ioan-Aurel Pop, precum și cererea expresă de a radia revista Transylvanian Review de pe lista publicațiilor evaluate de către Consiliul Național al Cercetării Științifice (CNSC).

În urma abuzurilor și atacurilor la adresa revistei Transylvanian Review, Ioan Bolovan a subliniat că va înainta cauza în instanță, pregătindu-se un dosar pentru calomniere.

Abuzuri și ilegalități

Atacuri din partea directorului Muzeului de Artă Cluj-Napoca, Lucian Nastasă Kovacs, au avut loc la adresa revistei Transylvanian Review, subliniază Ioan Bolovan.

„Conform contestatiei/memoriului transmis la sfârșitul anului trecut Comisiei de Stiinte Umaniste, am sesizat in extenso ilegalitățile comise și abuzurile în legătură cu revista noastră.

Considerăm că ea nu are ce să caute pe o listă profund viciată de subiectivismul unor detractori constanți ai nostri, care nu de puține ori au lansat în spațiul public ofense și jigniri la adresa noastră.

N. r. Mai jos sunt doar câteva mostre ale acestor atacuri suburbane la adresa noastră lansate de dl Lucian Nastasa Kovacs, altele mai numeroase sunt în dosarul pe care îl pregătim să îl înaintăm instanței pentru calomniere”, a subliniat fostul prorector UBB, Ioan Bolovan.

5 COMENTARII

1. Este evident ca este un atac concertat la adresa vectorilor de istorie românească. Cei in cauza aratati ina rticol sunt deranjati de faptul ca istorici adevarati au celebrat Centenarul Unirii prin articole si documentare care au reliefat adevarul istoric si nu minciunile unora care primesc lumina de la Budapesta. Întâi a fost asaltul asupra TVR Cluj, unde conducerea acesteia a fost indepartatata pentru ca a difuzat emisiuni despre Trianon si interviuri cu istorici romani de prestigiu, printre care si presedintele Academiei Romane, dl prof Ioan Aurel Pop, iar acum atacurille mizere asupra revistei Transilvania Review si a Editurii Ardelene care se fac “vinovate “ de promovarea unor articole istorice, scrise de istorici de renume, despre Trianon si despre istoria reala a poporului roman si nu minciuni așa cum ar dori alții sa ne spele creierele cu ele. Nu va lăsați stimate dle profesor si continuați sa luptați pentru poporul roman. Sunt siguri ca si societatea civilă se va mobiliza sa sprijine eforturile dvs si de a contracara aceste atacuri la însăși ființa naționala.

2. E un atac la mesajul istoric romanesc si la istoricii romani adevarati. Prin declasificarea revistelor si editurii se incearca ca articolele istoricilor romani patrioti sa nu mai poata ajunge in baza de date internationala si sa nu mai poata fi consultate de catre cititorii din alte tari, astfel ca doar teoriile istorice promovate de Budapesta prin cozile de topor din Transilvania sa ajunga sa fie cititte si insusite de cancelariile vestice. Sa nu uitam ca Budapesta nu a incetat nici o clipa sa-si impuna teoriile mincinoase asupra Transilvaniei in cancelariile europene doar doar va obtine o revizuire a Trianonului, care desi pare acum o utopie, nu putem sti ce va fi in viitor. Cine ar fi crezut in 2014 ca Rusia va anexa Crimeea, uite ca totusi s-a intamplat. Trebuie sa recunoastem ca este o actiune de mare amploare a statului maghiar de a-si aservi mijloacele mass-media si institutiile de cultura si educatie din transilvania pentru a-si putea propaga teoriile mincinoase si pentru a-i intoxica pe copiii nostri cu o falsa istorie. Probabil pe aceeasi linie antinationala, cineva din guvern doreste eliminarea sau comasarea materiei Istoria Romaniei pentru ca peste o generatie, romanii sa nu mai stie cine sunt si care este originea lor. Stau si ma intreb oare ce fac institutiile statului ? Stiu ele si inteleg aceasta campanie ostila impotriva Romaniei ? Fac ele ceva ca sa o combata? Stie SRI ce se intampla in propria ograda?

3. SRI sigur știe deoarece conform declarației de avere directorul muzeului de arta dl Lucian Nastasa-Kovacs este profesor la Academia Naționala de Informații adică la Academia SRI . Deci atunci când dl Lucian Nastasa Kovacs se plânge ca are dosar la SRI, probabil se referă la cel de angajat al acestei instituții si nu la cel de “urmărire”. E bine ca ca domnia sa , după ce a fost decorat de consulul Ungariei la Cluj pentru servicii aduse statului maghiar le preda cursuri viitorilor ofițeri SRI la Academia SRI, pe care ajunge astfel sa-i cunoască personal. Prietenii știu de ce

4. Citind cele de mai sus, imi permit sa trag concluzia ca nu mai avem servicii secrete, ca am fost, cam de mult, vanduti strainatatii, pentru un pumn de arginti. SRI-ul prin prisma anchetelor jurnalistice din ultimii ani, se ocupa de afaceri, santaj in justitie si nu de ce are in fisa postului. Boc si Tise sunt doar doi bieti repetenti la istorie. Afacerile lui Lucian Nastasa-Kovacs si acolitilor lui, cei care sug mii de euro lunar de la statul roman, sunt inca cu multe necunoscute. Se stie la nivelul institutiilor statului, dar nimeni nu face nimic. De exemplu, vestigii istorice din judetele Harghita si Covasna au fost distruse de mult, desi in primii ani de dupa Revolutia din decembrie 89 , preotii de acolo au cerut la Guvern, bani pentru conservarea lor. Bestiile hortiste care ocupa diverse functii astazi, inclusiv la Cluj Napoca, trimit adevarate valori istorice, pentru restaurare, la Budapesta. Deci nu in Italia sau Franta. Unele nici nu se mai intorca, desi au trecut mai multi ani. Prin aceste vestigii istorice putem oricand demonstra dainuirea noastra pe aceste meleaguri , inainte de intaiul descalecat a lui Atilla, in Pusta Ungara. Ce se mai stie cu acele carti rare , de la Cluj Napoca, care au fost furate de uneltele hortiste si vandute apoi prin occident. A fost cineva condamnat? Vrem si noi sa stim.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.