În urma aticolului ce conținea fotografia primită de la un cititor, Gazeta de Cluj a semnalat publicul cu privire la posibilitatea ca hypermarketul AUCHAN să vândă produse din import sub sigla produselor românești, aceștia au prezentat un punct de vedere pentru a se justifica.

Citește materialul inițial: 

(FOTO) AUCHAN păcălește clienții cu produse de import în cutii cu marcă românească?

„Pentru Auchan politica de localism respectiv cea de sustinere si promovare a produselor fabricate in Romania reprezinta o prioritate de prim rang in cadrul ambitiei de a crea valoare in Romania pentru clienti, furnizori, colaboratori si comunitate.

In calitate de companie responsabila, Auchan impune si urmareste respectarea nu numai a prevederilor legale dar si a Codului Etic intern si, respectiv, a unui intreg sistem de reguli, standarde si proceduri de companie, totul pentru a asigura un comert de calitate si in avantajul clientilor nostri.

Dorim sa va asiguram ca situatia respectiva, cu totul izolata, a fost provocata de o eroare umana de apreciere individuala si neatentie din partea colaboratoarei noastre, in conditiile in care cele doua produse aveau aceleasi caracteristici si erau la acelasi pret. Dar dorim, in acelasi timp, sa va informam ca ambele produse – pepenii din Romania, respectiv cei din Ungaria, existau in in acelasi timp in oferta magazinului, cu amplasari distincte in zona de fructe si legume  si erau semnalizate, fiecare, cu propriul afisaj, tocmai pentru a permite clientului sa aiba o buna informare in decizia sa de cumparare.

Ne pare rau pentru aceasta greseala umana aparuta si va asiguram ca am luat toate masurile corective, pentru a evita aparitia unor astfel de situatii in viitor.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.