În urma atribuirii de trasee care a avut loc în 19 noiembrie 2018, firma Autotrust Corporation SRL a câștigat traseul Turda-Cluj cu un punctaj de 55 puncte, beneficiind de 12 puncte pentru vechimea din 2013. Practic, fără vechime societatea Autotrust Corporation SRL realiza doar 43 de puncte. Pe locul doi se află firma Fany cu un procent de 49 de puncte, maximum ce se putea obține fără criteriul de vechime.

Această atribuire s-a realizat în urma unei sentințe judecătorești în urma căreia instanța a decis reluarea procedurilor de atribuire cu vechimea operatorilor deținută la nivelul anului 2013, ceea ce înseamnă că ne-am întors în timp 5 ani.

În urma acestui rezultat, operatorul Autotrust Corporation a intrat pe traseu de la 1 decembrie 2018, dar neavând flota de mașini necesară circulă cu autobuze închiriate de la alte firme sau cu autobuze cu numere roșii, ceea ce nu numai că încalcă grav legea, dar și duce la anularea licenței de traseu și organizarea de urgență a unei noi atribuiri.

47460487_758957427790638_5499531186726240256_n47467676_350941375684116_4166846849602289664_n

Interesant este faptul că Autotrust Corporation a primit de la CNMSI puncte ”cadou” pentru vechimea raportată în anul 2013. Totuși, din punct de vedere legal, societatea deținută de Alin Popovici nu putea primi puncte pentru aceasta vechime, având în vedere că legea vobește despre perioada neîntreruptă a traseului, lucru ce pare că nu a fost luat în considerare.

Atât Consiliul Județean Cluj, cât și ISCTR ar trebui să se autosesizeze cu privire la încălcările prevederilor legale ale lui Alin Popovici.

 

2 COMENTARII

  1. Cei din Consiliul judetean Cluj nu o sa se autosesizeze,pentru aceasta grava incalcare a legii datorita faptului ca Alis are cunostinte chiar de acolo din consiliu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here