Potrivit Buna Ziua Cluj, conducerea Farmec SA, prin intermediul lui Mircea Turdean, a comandat imbracarea avionului companiei cu autocolante publicitare personalizate care sa faca reclama la o gama proprie de produse. Este vorba despre celebra gama Gerovital, iar avionul urma sa fie o surpriza placuta pentru publicul clujean si sa survoleze deasupra orasului.

Din cate se pare insa, MirceaTurdean a mers prea departe in dorinta de a-i impresiona pe clujeni, din cauza autocolantelor avionul de mici dimensiuni devenind prea greu pentru a zbura si neobtinand autorizarile necesare din partea organelor competente. Se poate observa din fotografiile de mai jos faptul ca, din motive neelucitate inca, avionul a fost “dotat” cu autocolante si pe partea superioara a aripilor, acolo unde in mod normal nu ar fi avut sens, din moment ce publicul priveste de obicei avionul de jos in sus.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.